Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون بر اساس محل سکونت یعنی هم استانی‌هایی که چه در داخل و چه در خارج از استان اقدام به دریافت واکسن کرده‌اند، ۹۱ درصد جمعیت نوبت نخست و ۸۰ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: اما بر اساس مکان ارائه خدمت، یعنی تنها افرادی که در داخل استان اقدام به دریافت واکسن کرده‌اند، ۸۷ درصد جمعیت دُز نخست و ۷۶ درصد دُز دوم واکسن را تزریق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزایری تصریح کرد: در مجموع نسبت به میانگین کشوری در تزریق واکسن در وضعیت خوبی قرار داریم اما همچنان لکه‌گیری دُز اول و دوم واکسن در استان ادامه دارد.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با ابراز نگرانی نسبت به فراگیری سویه اومیکرون در کشور و استان، تصریح کرد: چنانچه همین وضعیت فعلی ادامه یابد بی‌شک موارد ابتلا به اومیکرون افزایش پیدا می‌کند و وضعیت نگران‌کننده می‌شود.

جزایری ادامه داد: سناریوی دیگر این است که میزان تزریق دُز نخست و دُز دوم واکسن کرونا به بیش از ۹۵ درصد برسد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، تهویه و دوری از تجمعات به بالای ۸۰ درصد برسد که تلفیق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب می‌شود تا ۷۰ درصد موارد ابتلا به اومیکرون کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای حدود یک میلیون نفر جمعیت است و جمعیت بالای ۱۲ سال استان را  ۷۷۳ هزار و ۴۴۰ نفر تشکیل می‌دهند.

 بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری به جز شهرستان بروجن در وضعیت آبی (کم خطر) شیوع کرونا قرار دارند و شهرستان بروجن در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری دوم واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، فارسان و کوهرنگ خبر داد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو ازهرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است