Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری برنامه‌های دومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اصفهان توسط خادم یاران رضوی اظهار داشت: برای گرامیداشت نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی که یکی از خدام تراز انقلاب اسلامی و آستان قدس بودند، دبیرخانه خادم یاران رضوی برنامه‌هایی را تدارک دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یک برنامه متمرکز در مرکز استان با همکاری سایر نهادها در روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد، گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) یک برنامه رسمی به مناسبت گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی بعدازظهر پنجشنبه ۱۶ دی ماه در محل خیمه گلستان شهدا برگزار می‌شود.

پویش خدمت رضوی به یاد سردار دل‌ها

معاون خادم یاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز برنامه‌های مختلفی توسط کانون‌های خدمت رضوی به صورت غیر متمرکز انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به پویش خدمت رضوی به یاد سردار دل‌ها، گفت: کلیه میزهای خدمت رضوی در سراسر استان از تاریخ ۵ دی ماه تا ۱۷ دی ماه با این نام ارائه خواهد شد و موضوعاتی همچون ایثار و شهادت، محصولات فرهنگی و هنری، خانواده، سلامت، قرآن و عترت را در بر می‌گیرد.

برگزاری برنامه‌های معرفتی برای نوجوانان

امامی برگزاری مراسم سالگرد شهید حاج قاسم در کانون‌های مستقر در مساجد، دیدار و سرکشی خانواده شهدای مدافع حرم تیپ‌فاطمیون، ختم قرآن به صورت مجازی و حقیقی و کرسی تلاوت قرآن در کانون‌های محلی به ویژه در شب شهادت این شهید والامقام، طبخ غذای گرم و توزیع در میان نیازمندان با نام پویش سفره سردار، برپایی شب شعر با حضور شعرای آئینی با موضع سردار دل‌ها و برپایی میز نقاشی با موضوع قهرمان من برای نوجوانان را از برنامه‌هایی سالگرد برشمرد و افزود: برای نوجوانان و جوانان نیز مسابقاتی از متن وصیت شهید سلیمانی و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه خوشنویسی با موضوع شهید سلیمانی و مقاومت توسط کانون فرهنگی و هنری و نمایشگاه کتاب‌هایی که در وصف شهید سلیمانی به نگارش درآمده برپا خواهد شد.

تولید محتوای فضای مجازی با هشتگ قهرمان من

معاون خادم یاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان خاطر نشان کرد: نمایشگاهی از پوسترهای با موضوع شهید سلیمانی و ۹ دی و انتشار تصاویر و کلیپ شهید سلیمانی در فضای مجازی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تولید محتوا برای فضای مجازی با هشتگ قهرمان من با همکاری سپاه نیز در دستور کار است، گفت: به منظور تبیین مکتب سلیمانی و پیام‌هایی که این شهید والا مقام برای آحاد جامعه و سایر جوامع اسلامی دارند تولید محتوا صورت می‌گیرد.

امامی افزود: برگزاری اردوی جهادی عمرانی در روستای فهرج کرمان و اخران هرمزگان با نام پویش سردار دل‌ها توسط کانون جهادی صورت می‌گیرد و کاروان همدلی خدمت رضوی با موضع خدمات درمانی در منطقه زینبیه اصفهان نیز برنامه‌ریزی شده است.

مشایعت کاروان خادم یاران رضوی در تشییع شهدای گمنام

وی با اشاره به برنامه‌هایی که به صورت تخصصی توسط کانون بانوان و خانواده انجام می‌شود، گفت: در ترویج حجاب و عفاف و طرح مادران قاسم پرور در حوزه فرزند پروری و مشوق‌هایی برای فرزندآوری نیز برنامه‌ریزی شده است.

معاون خادم یاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان با اشاره به تشییع شهدای گمنام در اصفهان گفت: از تاریخ ۷ دی ماه تا ۱۶ دی ماه تشییع بیش از ۲۰ شهید را در پیش داریم که در همه شهرستان‌ها نیز تشییع می‌شوند و کاروان خادم یار رضوی به همراه پرچم مطهر امام رضا (ع) این شهدا را مشایعت خواهند کرد.

کد خبر 5384888

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی خادمیاران رضوی گلستان شهداي اصفهان تشییع شهدای گمنام اصفهان آستان قدس رضوی بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان قاسم سلیمانی سانحه تصادف واکسن کرونا آتش سوزی 9 دی برف روبی لیگ برتر فوتبال ایران کانون های خدمت رضوی حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی خدمت رضوی سردار دل ها خادم یاران توسط کانون دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری