Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس بلوندی طراح صحنه و لباس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت‌های خود در سینما و تلویزیون گفت: به تازگی فیلم سینمایی «خط نجات» به کارگردانی وحید موسائیان را کار کرده‌ام که از فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر هم بود. داستان این فیلم در سال ۱۳۵۶ روایت می‌شود به همین دلیل طراحی‌های انجام شده در این پروژه نیز کاملاً حال و هوای آن دوران را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اثر یک پروژه جاسوسی، پلیسی امنیتی است که بسیاری از لوکیشن‌های آن طراحی و ساخته شده است و امیدوارم بتواند به خوبی به نمایش گذاشته شود.

طراح صحنه و لباس «سرو زیر آب» بیان کرد: می‌توان گفت طی یک سال گذشته بیشتر درگیر فعالیت‌های شخصی خود بودم و کمتر برای حضور در پروژه‌ای چه سینمایی چه تلویزیونی اعلام آمادگی کردم. البته پیشنهاد همکاری در چند پروژه را داشتم که شرایط برای تولید آن فراهم نشد، در کنار آن نیز برخی از پروژه‌هایی هم که به من پیشنهاد داده بودند را دوست نداشتم.

بلوندی در پایان گفت: در حال حاضر نیز سریال «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در حال پخش از تلویزیون است که طراحی صحنه آن را برعهده داشتم، این سریال یک پروژه اجتماعی است که از ساختار جدیدی نیز برخوردار است، می‌توان گفت ۸۰ درصد از دکور این سریال طراحی و ساخته شده است که از آن جمله می‌توان به ساخت ۲ خانه، یک کارخانه، کلانتری، محل سکونت افغان‌ها اشاره کرد.

کد خبر 5384177 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس بلوندی فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم کوتاه قاسم سلیمانی فیلم سینمایی تئاتر شهر برنامه تلویزیونی آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی سینمای مستند حوزه هنری شبکه دو سیما رادیو صبا مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در لرستان سوله بحران نداریم و قرار است در کنار بیمارستان نیایش، ساختمان اورژانس، پد آشیانه برای بالگرد و سوله بحران ایجاد کنیم.

بهرام دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲، ۷۱ پروژه در قالب ۴۰ هزار و ۶۲۸ مترمربع با اعتبار ۳۱۸۰ میلیارد ریال تکمیل شده است. همچنین ۵۰ پروژه عمرانی در قالب ۱۶۷ هزار مترمربع شامل بیمارستان‌، در دست احداث است.

وی ادامه داد: با هدف رسیدگی به سلامت مردم، سه فروند بالگرد امدادی به‌صورت اجاره‌ای در استان مستقرند و برای اجاره هر ماه دو میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود و برای هر ماموریتی هزینه آن پرداخت می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت لرستان به سمت سالمندی پیش می‌رود، یکی از ضرورت‌های این استان ایجاد بیمارستان توانبخشی است.

دلفان افزود: اکنون سه بیمارستان نیایش، رازی و گهر در شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت و دورود در دست ساخت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت