Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان صبح امروز در جلسه کارگروه استانی کمیسیون ماده ۲۳ به‌منظور بررسی و صدور مجوز پروژه ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر درجزین، اظهار کرد: ضرورت دارد تا جذب اعتبار ملی از محل در نظر گرفته شده برای اجرای این‌چنین طرح‌هایی در کشور، در دستور کار و اولویت اصلی اداره کل آب و فاضلاب استان سمنان قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز و در شرایط کم‌آبی و خشکسالی که در کشور و استان سمنان وجود دارد، بازتولید آب از پسآب شهرها کم‌کم جایگاه اصلی خود را در بحث مدیریت امور شهری پیدا کرده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: وزارت نیرو به‌منظور توجه جدی به بحث بازتولید آب از پسآب شهرها، نیاز است تا اعتبار مناسب و قابل‌توجهی را برای شروع پروژه‌ها در شهرهای هدف‌گذاری شده در نظر بگیرد.

حمیدی تصریح کرد: ضرورت اجرای این طرح بر هیچ‌کس پوشیده نیست و با اقدامات مناسب و تأمین اعتبار از محل ملی، روند اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی همواره نقش مؤثری در پیشبرد طرح‌های عمرانی داشته است، گفت: در ادامه روند اجرایی احداث فاضلاب شهر درجزین، می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران برای تکمیل طرح بهره برد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان کم آبی سمنان درجزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان بوکان، روند عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های کهریزه محمود آقا و ینگیجه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

محمداشرفی در این بازدید با تأکید بر اتمام و بهره برداری از آبرسانی به این دو روستا قبل از شروع پیک مصرف، دستورتسریع در ادامه روند آبرسانی با استفاده از اعتبارات استانی و لجن برداری لاگون شماره ۱ برای افزایش بازدهی آن را صادر کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا را ارائه کرد.

 

دیگر خبرها

  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش