Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@05:35:47 GMT

وقف ۴۰ میلیارد ریالی در قائمشهر

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۸۴۹۸

وقف ۴۰ میلیارد ریالی در قائمشهر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،علی فتحی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر گفت: واقف خیراندیش سیدمحمد حسین‌زاده ۵۷۵ مترمربع زمین به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را برای ساخت مسجد در قائمشهر وقف کرد.

او گفت: این زمین در منطقه کتی‌سر قائمشهر قرار دارد که واقف خیراندیش آن را برای ساخت مسجد وقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهربر توجه واقفین خیراندیش به نیاز‌های روز جامعه تاکید کرد و گفت: کمک به نیازمندان، تامین تجهیزات درمانی، کمک به تحصیل دانش آموزان، امور خیریه و... از نیاز‌های روز جامعه به شمار می‌رود که ضرورت دارد واقفان خیراندیش در وقف‌های جدید به این موضوعات توجه کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف مازندران وقف جدید تحصیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!

به گزارش همشهری آنلاین امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در یک بازی خیریه در پاریس، مقابل الحاجی دیوف، ستاره اسبق تیم ملی سنگال و چندین ستاره اسبق دنیای فوتبال به میدان رفت.

در جریان این بازی، دیوف در یک صحنه «لایی» ظریفی به مکرون زد و رییس جمهور فرانسه که به نظر خود را تحقیرشده می‌دید، مجبور شد با خطا روی مرد ۴۳ ساله سنگالی، انتقام بگیرد!

مالک ترائوره، مجری و خبرنگار فرانسوی با بازنشر ویدئوی لحظه عبور توپ از بین پاهای مکرون نوشت: الحاجی، توصیه می‌کنم امشب در فرانسه نمانی!

در این بازی اسطوره‌های دیگری همچون آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، ویلفرد امباپه پدر کیلیان امباپه، ادن هازارد ستاره سابق تیم ملی بلژیک، مارسل دسایی ستاره فرانسوی و قهرمان جام جهانی، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، دیدیه دروگبا، مهاجم اسبق چلسی و همچنین ساموئل اتوئو، ستاره اسبق تیم ملی و رییس کنونی فدراسیون کامرون حضور نیز داشتند.

این دیدار خیریه با هدف بهبود سطح رفاه جوامع کم‌برخوردار برگزار شد و در مجموع ۵۷ هزار و ۵۰۰ یورو نیز برای کمک به کودکان بیمار جمع‌آوری شد.

کد خبر 847178 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرانسه

دیگر خبرها

  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس