Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: نظارت لازم در طول سال به منظور تامین و میزان ذخایر کالاهای اساسی در سطح استان صورت گرفته و کالاهای اساسی به میزان کافی در استان موجود است.

به گزارش برنا؛ حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار کشور با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در خصوص تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه های پایانی سال اظهار کرد: ۲۳ جلسه قرارگاه امنیت غذایی در سطح استان در زمینه تامین و نظارت بر بازار کالاهای اساسی، تثبیت بازارو قیمت ها برگزار شده و در این جلسات تدابیر و تمهیدات لازم در زمینه تامین مرغ، تخم مرغ، میوه شب عید، لبنیات و سایر اقلام اساسی به صورت کارشناسی بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر استمرار و تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای تولیدی و صنفی افزود: از اقدامات اساسی صورت گرفته تشکیل تیم های بازرسی و نظارت بر مناطق ۲۲گانه شهر تهران می باشد که به اقتضای حجم کار در این مناطق اقدام به تشکیل گروهای گشت و نظارت مرکب از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی گردیده است.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به ظرفیت بسیج در همراهی دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر بازار عنوان کرد: ضمن استفاده از این ظرفیت در سطح استان تهران برنامه ریزی لازم برای استفاده حداکثری از این پتانسیل صورت گرفته و دستگاه‌های ذیربط تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کرده اند.

عسگری همچنین گفت: نظارت و رصد لازم در طول سال به منظور تامین و میزان ذخایر کالاهای اساسی در سطح استان صورت گرفته و کالاهای اساسی به میزان کافی در استان موجود است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون تنظیم بازار کالاهای اساسی لبنیات کارشناسی شهر تهران بسیج استان تهران استانداری تهران نظارت بر بازار بازار شب عید کالاهای اساسی سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله

طرز علی، معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز  در رسانه ملی در خصوص تامین ارز از ابتدای فروردین تا ۷ اردیبهشت ماه گفت: تامین ارز برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۱۰۲۶ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۶۸۹ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: برای کالا‌های اساسی دارو هم ۹۳۰ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله در مدت زمان مشابه صورت گرفته است و برای کالا‌های پزشکی و دارو هم ۹۶ میلیون دلار تامین شده است که در در مجموع یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار ارز تامین شده است.

وی بیان کرد: تامین ارز صنایع از ابتدای سال تا کنون در سامانه نیما ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار بوده و دربخش واردات در مقابل صادرات ۶۸۹ میلیون دلار تامین شده است.

طرز علی در خصوص آمار تجمیعی معامله شمش طلای مرکز مبادله ایران گفت: تا به امروز ۲۰ حراج انجام شده است که معادل ۲ هزار ۷۱۶ کیلوگرم طلا در این بازار عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران