Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صدور کارت ملی هوشمند در کشور و استان کرمانشاه به دلیل وارد نشدن مواد اولیه به کشور با مشکلاتی مواجه شد که با تلاش‌های صورت گرفته تولید کارت خام در توسط یکی از شرکت‌های داخلی در انجام است.

وی افزود: یک میلیون و ۶۵۰ نفر از افراد بالای ۱۵ سال در استان کرمانشاه متقاضی دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تا پایان آذر ماه سال جاری یک میلیون و ۵۷۸ هزار کارت به مردم تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه تصریح کرد: در مجموع ۲.۵ میلیون نفر در کشور متقاضی دریافت کارت ملی هوشمند هستند اما به دلیل محدودیت صدور کارت خام روند صدور کارت با کندی همراه است.

خدادادی با اشاره به مزایای کارت ملی هوشمند، بیان کرد: کارت ملی هوشمند ۳ کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضا الکترونیک بوده و همچنین سایر فواید کارت ملی به‌دلیل عدم فعال سازی زیرساخت‌های لازم، اجرایی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: تمام افرادی که در استان کرمانشاه تا پایان سال ۹۸ اطلاعات خود را برای دریافت کارت ملی هوشمند تکمیل کرده‌اند، کارت ملی هوشمند آنان صادر شده و از طریق پیامک به آنان اطلاع رسانی شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: هنگام صدور و آماده شدن کارت ملی هوشمند به افراد اطلاع رسانی می‌شود و هم اکنون ۳۵ هزار کارت ملی هوشمند در مراکز پستی آماده تحویل به متقاضیان است.

خدادادی ادامه داد: خدمات ثبت احوال در استان کرمانشاه به صورت، حضوری، غیرحضوری و نیمه حضوری توسط ۳۵ دفتر پیشخوان در حال انجام بوده و بازرسی‌های هفتگی و ماهانه از این دفاتر توسط بازرسان ثبت احوال انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به استقرار مأموران ثبت احوال در بیمارستان و باغ فردوس کرمانشاه، عنوان کرد: مأموران ثبت احوال در بیمارستان حضرت معصومه (س) و معتضدی کرمانشاه برای صدور نوزادان تازه متولد شده و در باغ فردوس کرمانشاه برای ثبت گواهی فوت حضور دارند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای تعویض شناسنامه به علت‌های مختلف مشکلی وجود ندارد، اضافه کرد: ماهانه در استان کرمانشاه پنج الی ۶ هزار شناسنامه به علت تغییر نام، نام خانوادگی و مستهلک شدن شناسنامه صادر می‌شود و رقم صدور و تعویض شناسنامه سالانه در استان ۱۰۰ هزار عدد است.

کد خبر 5385074

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ثبت احوال کرمانشاه شناسنامه کارت ملی هوشمند کارت ملی صدور کارت هوشمند ملی بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان سانحه تصادف واکسن کرونا آتش سوزی 9 دی برف روبی ایلام استان کرمانشاه کارت ملی هوشمند ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایکس سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم