Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه روز گذشته بیش از ۸۳۴ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۵ هزار و ۸۶۹ نفر جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 280 میلیون و 339 هزار و 663 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 5 میلیون و 416 هزار و 737 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 250 میلیون و 411 هزار و 948 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 96 هزار و 384 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 53 میلیون و 222 هزار و 424 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 837 هزار و 854 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 6 هزار و 531 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 34 میلیون و 793 هزار و 333 مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون 479 هزار و 997 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش 4 هزار و 810 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 22 میلیون و 239 هزار و 436 مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون 618 هزار و 484 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و آلمان نیز به‌ترتیب با 11 میلیون و 891 هزار و 292، 10 میلیون و 392 هزار و 20، 9 میلیون و 307 هزار و 124، 9 میلیون و 307 هزار و 124 و 7 میلیون و 9 هزار و 634 نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایران با 6 میلیون و 184 هزار و 762 مبتلا و اسپانیا نیز با 5 میلیون و 718 هزار و 7 نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با 41 میلیون و 31 هزار و 18، 34 میلیون و 237 هزار و 495 و 21 میلیون و 414 هزار و 318 نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کریسمس کرونایی در اروپا؛ از تشدید محدودیت‌ها در اسکاتلند تا علامت جدید سویه اومیکرون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا نفر جان خود دست داده ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی و سیاسی از ارومیه در گفتگوی تلفنی با خبر مهاباد با اشاره به اینکه شمار بازداشتی ها از 130 نفر گذشته جمعی از دانشجوهای معترض هم از ادامه تحصیل تعلیق شدند گفت: آنچه در دانشگاه های آمریکا شاهد هستیم نشان دهنده بیداری افکار عمومی جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق و دامنه تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی و نسل کشی در غزه توسط اسرائیل با حمایت آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی است.

دکتر فتح اللهی اضافه کرد: خاموش کردن صدای دانشجویان با رفتارهای خشن خاموش کننده مطالبات بر حق افکارعمومی جهان نخواهد بود و لازم است که دنیا و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی به این مهم توجه کنند.

بر شمار دانشجوها و ساختمان هایی که تحصن در آنجا صورت می گرفت هر روز افزوده می شد تا روز هفتم که رئیس دانشگاه به پلیس گفت بیایید جمعش کنیم. حدود 100 نفر از دانشجوها و اعضای هیئت علمی مجروح شدند 712 نفر بازداشت.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان