Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از برگزاری «کارسوق های تجارت الکترونیک و بازایابی دیجیتال» خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدرضا قادری با بیان خبر فوق گفت: «در سرویس شتابدهی شرکت ملی پست برنامه ای تحت عنوان کارسوق تجارت الکترونیک با پست اجرایی شده است که در این برنامه پنج استان داوطلب و تیم هایی را برای آموزش دوره های تجارت الکترونیک و دیجتال مارکتینگ معرفی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وی ادامه داد: «این کارسوق ها در مراکز نوآوری پست به صورت آنلاین برگزار و مدیران کل کشور در آن حضور پیدا می کنند.»
رئیس مرکز نوآوری پست با بیان این که اولین دوره از کارسوق تجارت الکترونیک توسط مرکز نوآوری پست اصفهان برگزار شد اظهارداشت: «بازخوردهای خوبی از اجرای این برنامه دریافت کردیم.»
قادری هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی مدیران و کارکنان با مفاهیم جدید تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ برشمرد و افزود: «با اجرای این طرح به واسطه پتانسیل های ایجاد شده و آشنایی با مباحث مدیران و کارشناسان بهتر می توانند مشتریان را راهنمایی کنند.»
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، توسعه کسب و کار پستی مبتنی بر دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک و آمادگی جهت برگزاری دوره ها برای سایر کسب و کارها توسط شرکت ملی پست با کمک همین تیم ها را از دیگر مزایای برگزاری این کارسوق ها خواند.
وی در خصوص برگزاری دوره برای کسب و کارها توسط پست اضافه کرد: « کسب و کارها با شرکت در این دوره ها با مفاهیم و طریقه همکاری در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک با پست آشنا می شوند و می توانند سایر شرکت ها را با این امر آشنا سازند که با استفاده از خدمات پست چطور خودشان را دیجیتالی کنند. به این ترتیب هم طیف مشتری جذب می شود و هم به توسعه اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک در کشور کمک و هم بازار پست گسترده تر می گردد.»

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تجارت الکترونیک شرکت ملی پست کارسوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، از یک طرف تیک تاک خبر از عملیات انتحاری در بازار آمریکا می‌دهد و پیشروی برند هواوی باعت شده تا جنگ تراشه‌ها بین واشنگتن و پکن بالا بگیرد. شرکت مادر اپلیکیشن تیک‌تاک خبر داده که در در بدترین سناریو، این اپلیکیشن را در آمریکا تعطیل میکند تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشند.

مدیرعامل تیک‌تاک می‌گوید: تصمیم داریم در مبارزه حقوقی علیه قانونی که توسط رئیس جمهور آمریکا امضا شده و برنامه ویدئوی کوتاه محبوب ۱۷۰ میلیون آمریکایی را ممنوع می‌کند، پیروز شویم. از سوی دیگر تحیقیق‌ها نشان می‌دهد: جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کاری است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد.

این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است. خبر دیگر اینکه بنیان‌گذار چینی برند شیائومی خبر داده که بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است. رویترز گزارش داده که این اقدام شیائومی به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

اما به بازار انرژی دنیای نگاه کنید که وزارت اقتصاد روسیه اعلام کرده، صادرات گاز طبیعی مایع این کشور ممکن است در چهار سال آینده، متوقف شود. برخی گزارش‌ها هم حکایت از آن دارد که هیچ کشور غربی مهمی در میان شرکای تجاری اصلی روسیه باقی نمانده و آلمان با مبادلات تجاری 12 میلیارد دلاری، دیگر یکی از پنج کشور برتر جهان نیست و چین، هند قدرت های نوظهور هستند.

کد خبر 847318 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تکنولوژی (فناوری) تکنولوژی (فناوری) - دیجیتال کامپیوتر - تراشه

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • فراز و فرود نوغانداری در گیلان /تجارت پر سودی که از رونق افتاد
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟