Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت فرماندهان پیروزی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس عراقی‌ها از مجاهدت‌های این دو شهید تمجید کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «مختار الموسوی» نماینده ائتلاف فتح عراق هم گفت: ضعف دولت علت سکوت در برابر جنایت آمریکا علیه دو شهید بزرگوار ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت عراق این جنایت را با وجود سکوت دولت فراموش نخواهند کرد.

«سعید بطوش» رئیس حزب التقدم ایزدی گفت: جانفشانی فرماندهان پیروزی در آزادسازی مناطق عراق از لوث داعش سهیم بوده است.

وی افزود: ایزدی‌ها قدردان فرماندهان پیروزی هستند که از جان برای آزادسازی سنجار از دست داعش مایه گذاشتند.

بطوش گفت: در دومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی باید روند پرونده تحقیقات در این باره مشخص و نتایج به طور کامل مشخص شود تا عاملان واقعی و کسانی که خیانت کردند، مورد بازخواست و مجازات قرار گیرند.

روز گذشته هم هادی العامری رهبر ائتلاف فتح عراق خواستار برگزاری تظاهرات بزرگ و گسترده مردمی در سالروز شهادت فرماندهان پیروزی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس شد.

وی اعلام کرد: شنبه آینده سالروز بزرگداشت فرماندهان پیروزی خواهد بود و تظاهراتی برگزار خواهد شد. امیدواریم که مردم بغداد و عراق در گردهمایی و بزرگداشت سالگرد شهادت فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت ابومهدی المهندس و سردار حاج قاسم سلیمانی حضوری گسترده داشته باشند.

العامری ادامه داد: این شهیدان به گردن ما حق بزرگی دارند و به همین دلیل باید قدردان آنان باشیم و در مراسم بزرگداشت آنان مشارکت پرشور و گسترده داشته باشیم.

بامداد 13 دی 1398 در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی و همراهانشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. این حمله و جنایت با دستور مستقیم رئیس جمهوری وقت آمریکا (دونالد ترامپ) انجام شد.

به دنبال حمله تروریستی ارتش آمریکا به خودروی سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آنها انجامید، جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه 18 دی‌  پایگاه عین‌الاسد را هدف حمله موشکی خود قرار داد. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق فرماندهان پیروزی ابومهدی المهندس شهادت فرماندهان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق

تیم فوتسال افغانستان در بازی های جام ملت های آسیا در برابر عراق با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید.

با این نتیجه تیم افغانستان باید برای کسب مقام پنجم به مصاف برنده بازی ویتنام و قرقیزستان برود.

تیم فوتسال افغانستان با کسب مقام پنجم مجوز حضور در جام جهانی فوتسال را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم