Web Analytics Made Easy - Statcounter

راز جنایتی هولناک در جنوب شرق کشور کشف شد.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان یان کرد: با تلاش و پیگیری کاراگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان دلگان عامل قتل جوان دلگانی در سال ۱۳۸۹ پس از ۱۱ سال فرار دستگیر شد.

دستگیری متهم به قتل جوان دلگانی پس از ۱۱ سال فرار

به گزارش رکنا، وی افزود: عامل این اقدام در بازجویی های فنی پلیس پرده از راز جنایت برداشت و انگیزه خود از قتل مسلحانه با سلاح گرم را اختلاف قبلی با فرد مقتول و ضرب و شتم او با برادر خود عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری با اشاره به عزم قاطع پلیس مبنی بر شناسایی متهمان پرونده های مربوط به سال های گذشته که همچنان مفتوح است، اضافه کرد: متهم پس از چندین سال فرار در نهایت با اقدام ضربتی پلیس در چنگال قانون گرفتار و تحویل مراجع قضایی شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جنایتی هولناک دستگیری متهم قتل مسلحانه اخبار حوادث فرار دستگیری متهم به قتل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام بازار آزاد ریحانه پارسا ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا بازیگر فال مهناز افشار بازیگر مهناز افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت