Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:16:35 GMT

کشف جعل علامت استاندارد بر روی محصولات سلولزی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۹۹۵۹

کشف جعل علامت استاندارد بر روی محصولات سلولزی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد بوشهر، محمدرحیم بهره مند اظهار داشت: طی بازرسی‌های انجام شده کارشناسان این اداره کل از مراکز عرضه شهرستان تنگستان، دستمال کاغذی با علامت تجاری رویال تولیدی شرکت رویال گلد، دستمال کاغذی با نام تجاری آبگل تولیدی شرکت زرین پر، دستمال کاغذی با نام تجاری ایفل تولیدی شرکت تیفانی و همچنین دستمال توالت با نام تجاری هومای، تولیدی شرکت همای لطیف صنعت با علامت استاندارد و کد ۱۰ رقمی جعلی مشاهده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محصولات مذکور با توجه به استعلامات صورت گرفته از سامانه نظارت بر اجرای استاندارد فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد برای محصول بوده و طبق مشاهدات اولیه، دارای مغایرت‌هایی مانند مغایرت در تعداد و ابعاد می‌باشند که باعث کم فروشی و تضییع حقوق مصرف کننده می‌شود.

مدیرکل استاندارد بوشهر افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، چاپ علامت استاندارد بدون دریافت مستندات قانونی یا تاییدیه سازمان، جرم محسوب می‌شود و با متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

کد خبر 5385160

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه قاسم سلیمانی آمار کرونا گرگان سانحه تصادف واکسن کرونا 9 دی آتش سوزی برف روبی شیوع کرونا علامت استاندارد تولیدی شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • ظرفیت ۵۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران