Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی طی هفته گذشته مورد شدیدترین انتقادات از سوی برخی قهرمانان جهان و المپیک قرار گرفت، همکاران و اطرافیان او هم بی نصیب نمانده و به نوعی وارد این ماجرا شدند.

یکی از همکاران سرمربی تیم ملی، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی است که او هم طی روزهای اخیر مورد انتقاد قرار گرفته، اما فعلاً با سیاست سکوت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید نوروزی قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان و المپیک که مهمترین منتقد سیاست‌های محمد بنا محسوب می‌شود به تازگی خطاب به سوریان چند سوال را مطرح کرده که فعلاً بی پاسخ مانده است.

نوروزی مشاور پیشین رئیس فدراسیون کشتی، سوریان را قهرمان، پهلوان و دوست عزیز خطاب کرد و پرسید: «برکنار کردن مربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان بر چه اساسی بوده و در مورد نفرات جدیدی که به جای آنها آوردند توضیح بدهد. ضمن اینکه به نظر من باید همه ما از محمد بنا و رسول جزینی گرفته تا من و قاسم رضایی و… پای یک میز بنشینیم و این موضوعات حل و فصل کنیم تا تیم ملی لطمه نخورد.»

قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک در خصوص اعضای کادر فنی هم معتقد است، انتخاب دو مربی برعهده سرمربی است، اما سه مربی دیگر باید با چرخه انتخابی، معرفی شوند. همچنین از استان‌هایی که کشتی‌گیر در تیم ملی دارند نیز خواسته شود مربی معرفی کنند تا مربیان سازنده هم مورد حمایت و توجه قرار گیرند. بدین معنا در کنار مربیان ادواری، مربی سازنده هم در اردوهای تیم ملی حضور خواهند یافت.

این در حالیست که روز گذشته علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جلسه ویژه ای با محمد بنا برگزار کرد که طی آن برنامه‌های تیم ملی کشتی فرنگی تشریح و بررسی شد.

کد خبر 5385130

منبع: مهر

کلیدواژه: امید نوروزی کشتی فرنگی حمید سوریان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس تيم فوتبال پديده تکواندو لیگ برتر والیبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال سردار آزمون وزارت ورزش و جوانان کاراته رئیس فدراسیون کشتی محمد بنا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش فرارو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری