Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی انبار نگهداری محموله قاچاق خبر داد و گفت: در این راستا مأموران انتظامی استان بوشهر محموله لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان گناوه کشف کردند. - اخبار استانها -

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناوه با اشاره به اینکه بر شناسایی و رصد کالاهای قاچاق تشدید شده است اظهار داشت: کالاهای خارجی فاقد هویت گمرکی و اسناد قانونی غیرمجاز و قاچاق محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس استان بوشهر رصد تمام محورها و نقاط نگهداری کالاها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تمام نقاط مختلف استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی مورد پایش قرار می‌گیرد و کالاهای فاقد مجوز قانونی توقیف و با صاحبان آنان برخورد قاطع می‌شود.

وی از شناسایی انبار نگهداری تلفن همراه فاقد مجوز قانونی خبر داد و بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گناوه از نگهداری محموله لوازم جانبی موبایل خارجی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مقامات قضایی از انبار یاد شده بازرسی و مأموران موفق شدند، انواع گوشی و دیگر تجهیزات تلفن همراه و دیگر اجناس فاقد مدارک گمرکی کشف کنند.

 سوسنی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 30 میلیارد ریال اعلام شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و گفت: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس می‌تواند زمینه پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم را فراهم و از فعالیت مجرمان و سوداگران اقتصادی جامعه جلوگیری کند.

301 پرونده در حوزه قاچاق سوخت در استان فارس تشکیل شدباند قاچاقچیان مواد مخدر در آذربایجان غربی شناسایی و منهدم شدقاچاقچیان مرجان‌های دریایی در استان بوشهر بیش از یک میلیارد ریال جریمه شدند

وی با قدردانی از مشارکت مردم در برنامه‌های پلیس و اجرا مأموریت‌ها تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و در این راستا همکاری مردم استان بوشهر ستودنی است.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد ریال استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد