Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید پس از تزریق دز سوم واکسن کرونا گفت: بعضی می گویند ما واکسن نمی زنیم هر آنچه باد، این در منطق اسلام نیست و باید سلامتی را حفظ کرد. در روایات هم درباره حفظ سلامت تاکیدها و توصیه های زیادی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ایشان پس از تزریق دز سوم واکسن کرونا در سخنانی تصریح کرد: خداوند توفیق داد امروز دوز سوم واکسن کرونا را زدیم و  توصیه پزشکان را عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم باید توجه داشته باشند یکی از واجبات مانند نماز، حفظ سلامتی بدن است.

وی ادامه داد: ائمه(ع) طبیب نبودند ولی طب الأئمه نشان می دهد که آنها همیشه توصیه می‌کردند و کسانی که به این توصیه ها عمل می کنند زندگی سالمی دارند.

آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: بنابراین شما عزیزان بدون استثنا فراموش نکنید و این واکسن را بزنید حالا بعضی ها هم اگر مختصر عوارضی پیدا کردند برطرف می شود إن شاء‌الله. عمده این است که برای دراز مدت باعث سلامتی می شود و حفظ سلامتی یکی از عبادات است. خداوند به همه مسلمانان سلامتی طول عمر و عاقبت بخیری دهد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا طب مسلمانان طول عمر واکسن کرونا مراجع عظام تقلید سوم واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور