Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره سیاسی اصولگرا گفت: اقتصادی که کشور چین پس از سالها به آن رسیده، آقایان می‌خواهند یک شبه به آن دست پیدا کنند. از این رو به تعبیری وعده‌های سرخرمن می دهند و پس از مدتی هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد، تورم بالا می رود، اشتغال کاهش پیدا می‌کند، تولید افزایش پیدا نمی‌کند، در تولید ناخالص ملی تغییری ایجاد نمی‌شود و در نتیجه دولت با مشکلات جدیدی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا درباره هدفگذاری‌های دولت در لایحه بودجه از جمله رشد 8 درصدی اقتصاد و تورم تک رقمی گفت: آقای رئیسی، خودشان تخصصی در اقتصاد ندارند و قبلا هم گفته اند که یک تیم اقتصادی را به تعبیری "به خط" می کنم (دقیقا همین اصطلاح را استفاده کردند) برای اینکه اقتصاد کشور را سامان بدهم. 

مهاجری ادامه داد: اقتصادی که کشور چین پس از سالها به آن رسیده، آقایان می‌خواهند یک شبه به آن دست پیدا کنند. از این رو به تعبیری وعده‌های سرخرمن می دهند و پس از مدتی هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد، تورم بالا می رود، اشتغال کاهش پیدا می‌کند، تولید افزایش پیدا نمی‌کند، در تولید ناخالص ملی تغییری ایجاد نمی‌شود و در نتیجه دولت با مشکلات جدیدی مواجه می‌شود. او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: وعده هایی که از سوی دولت مطرح می شود وعده هایی است که نه پایه علمی دارد و نه بر مبنای واقعیت ها استوار است. به عنوان مثال، دولت همان ابتدای کار قول داده بود اولین کاری که انجام می دهد حل مشکل بورس است و آقای رئیسی هم در شعارهای انتخاباتی اش به این مسئله اشاره کرد اما هیچ اتفاقی رخ نداد و هیچ کاری هم انجام نشد.

این چهره سیاسی اصولگرا اشاره کرد: اختلاف شدیدی که بین تیم اقتصادی دولت وجود دارد و هر کسی سهم خودش را گرفته است. تیم بسیار بسیار ناکارآمدی تشکیل شده است و این تیم ناکارآمد روز به روز به اقتصاد کشور ضربات مهلکی را وارد می کند. او افزود: همچنین آقای رییسی گفتند 7 هزار صفحه برنامه برای دولت دارند که حتی یک صفحه از آن 7 هزار صفحه را، کسی تاکنون ندیده است. اینکه سازمان برنامه و دولت می‌گوید رشد 8 درصدی اقتصاد، آقایان یا نمی دانند رشد چیست و یا 8 درصد را نمی دانند.

بیبشتر بخوانید :

مهاجری : نباید جلوی اعتراضات مردمی را گرفت/ دولت سرش به سنگ می خورد و همان روش های دولت های قبل را اجرا می کند

چرا مجلس نمی تواند مردم را درباره طرح هایش قانع کند؟/ نمایندگان به جای اقتصاد به سگ و گربه مردم چسبیده اند

چرا روحانی نمی تواند مثل هاشمی رفسنجانی باشد؟/ روحانی امنیتی‌ترین نیروی نظام است

2121

کد خبر 1586772

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد مهاجری سیدابراهیم رئیسی سازمان بورس و اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده اراک درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: بازنشستگان مطمئن باشند که اراده دولت و مجلس متناسب سازی حقوق بازنشستگان است چرا که هم مجوز قانونی وجود دارد و هم برای آن تامین اعتبار شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه 1403 به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود