Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم والیبال استعداد‌های درخشان مهاباد در نخستین دیدار از مسابقات لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور مقابل تیم "نام آوران" قائم شهر مغلوب شد.

مصطفی پور گفت: رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور در گروه "و" هم اکنون به صورت متمرکز به میزبانی مشهد در حال برگزاری است که در نخستین دیدار تیم استعداد‌های درخشان مهاباد با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم نام آوران قائم شهر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیم والیبال بانوان مهاباد در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها فردا به مصاف تیم "سورن" خراسان خواهد رفت که نیاز به پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار برای بقا در ادامه مراحل بعدی خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: "مریم خلیلی"، "سوما گلابی"، "پرستو بهجتی"، "سانا ابراهیمی"، "گزینگ ملا"، "هانیه کریمی"، "کژین شتاب"، "سیما فتحی"، "زینب اقدامی"، "نادیا کارزار"، "مهسا مدق" و "ستاره کمانی" ترکیب این تیم را تشکیل می‌دادند.

وقاری افزود: "ساکار نوذری" و "شیما مظهری" به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست، هدایت تیم را برعهده دارند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مسابقات ورزشی والیبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حمید محبوبی افزود: بامداد امروز سه شنبه در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال احمرپایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 او گفت: این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

دیگر خبرها

  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!