Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:51:19 GMT

ساخت منزل مسکونی به دست طلاب بسیجی در اراک

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۲۳۵۹

ساخت منزل مسکونی به دست طلاب بسیجی در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام رجبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:خدمت رسانی بدون واسطه به مردم رویکرد اصلی و اساسی سازمان بسیج طلاب و روحانیون در استان مرکزی بوده و از این رو جهادگران بسیجی به صورت شبانه روزی در حال ساخت منزل برای محرومین در روستای معصومیه اراک هستند.

وی افزود: ما بر این باور هستیم  طلاب و روحانیون همواره باید در صف اول و خط مقدم حرکت عظیم جامعه اسلامی باشند و همانطور که شهدای روحانی در دفاع مقدس با حضور در جبهه نقش آفرین بوده اند امروز هم در کنار مردم حضور پر رنگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: زمانی که دشمن با تجهیزات مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی ابهام زایی می کند و بر طبل دشمنی خود می کوبد وظیفه و رسالت طلاب و روحانیون بسیجی بیش از گذشته سنگین خواهد بود که با ابزار تبلیغ و روشنگری توطئه های دشمن را ناکام گذارند.

رجبی با بیان اینکه تربیت و پرورش نسل امروز جامعه کار مهم و وظیفه سنگین محسوب می شود افزود: برنامه ریزی و تدبر همواره با داشته های غنی اسلامی یک امر لازم و ضروری است و بسیج طلاب و روحانیون در این سال ها با استفاده از ظرفیت های مختلف گام های اساسی در این راستا برداشته است.

وی اضافه کرد: توجه به اقشار آسیب پذیر و محروم یک نقشه راه برای بسیجیان طلبه و روحانی به وجود آورد که با تلاش های شبانه امروزه شاهد اجرای برنامه های محرومیت زدایی در سطح مناطق محروم، تهیه بسته معیشتی کمک مومنانه،حمایت از کارگاه های اقتصاد مقاومتی و زود بازده،خدمت رسانی در  سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا به صورت جهادی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور چند شبانه روزی بسیجیان طلبه و روحانی در روستای معصومیه اراک با هدف ساخت منزل ویژه محرومین این روستا و تقویت روحیه خودباوری و ما می توانیم دنبال می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طلاب و روحانیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی

(تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه