Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه مدیران عامل باشگاه‌ها در پاسخ به نظرسنجی نحوه ادامه لیگ برتر پیشنهاداتی نیز مطرح کردند، گفت: موارد مطرح شده از سوی باشگاه‌ها در زمان خودش بررسی خواهد شد.

خبرگزاری میزان - میلاد تقوی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، افزود: همانگونه که بار‌ها تاکید کردیم تلاش فدراسیون والیبال برگزاری هر چه بهتر لیگ‌های والیبال به ویژه لیگ برتر است و قطعا در این مسیر از نظرات کارشناسان لیگ و والیبال استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ برتر قسمت مهمی از مجموعه این رقابت‌ها هستند، تصریح کرد: فدراسیون بار‌ها نشان داده که برای نظرات مدیران عامل باشگاه‌ها و مجموع زیر نظر آن‌ها احترام قائل است.

دبیرکل فدراسیون والیبال تاکید کرد: در نامه‌ای که جدیدا به باشگاه‌های لیگ برتری زدیم نظر سنجی درباره دور برگشت مرحله مقدماتی این مسابقات کردیم، ممکن است برخی باشگاه‌ها در پاسخ پیشنهاداتی نیز مطرح کرده باشند، اما هدف سازمان لیگ نحوه برگزاری دور برگشت بوده است. حالا اینکه یکی از باشگاه‌ها از بین دو گزینه پیشنهادی در خصوص دور برگشت یکی از گزینه‌ها را انتخاب می‌کند و در خصوص دور پلی آف هم پیشنهادی می‌دهد، ما در جای خودش به پیشنهادات تیم‌ها در خصوص موارد دیگر همچون پلی‌آف رسیدگی می‌کنیم. نظر سنجی ما در خصوص دور برگشت بوده است و ربطی به مرحله پلی آف نداشته استت.

وی ادامه داد: در نامه فدراسیون دو شیوه متمرکز یا تداوم روش دور رفت (رفت و برگشت) برای دور برگشت پیشنهاد شده بود که از مجموع ۱۴ تیم که در این نظرسنجی شرکت کردند، هشت تیم با برگزاری به روش دور رفت و غیر متمرکز موافقت خود را اعلام کردند و شش تیم هم خواهان برگزاری به روش دوم (متمرکز) بودند؛ بنابراین فدراسیون نیز برای احترام به رای اکثریت باشگاه‌ها مسابقات دور برگشت را به صورت غیر متمرکز برگزار خواهد کرد.

تقوی با یادآوری این‌که در مجموع همه این بررسی‌ها نشان داد که اکثریت باشگاه‌ها علاقمند هستند این مسابقات به شکل غیر متمرکز و همانند دور رفت ادامه یابد، گفت: اگر برخی باشگاه‌ها در پاسخ خود پیشنهاداتی نیز مطرح کردند، باید به رای اکثریت احترام بگذارند و در زمان مناسب این پیشنهادات نیز بررسی خواهد شد.

وی در پایان افزود: لیگ برتر ۱۴ تیم دارد. باید حرفه‌ای نگاه کنیم و حرفه‌ای عمل کنیم و نظرات بقیه تیم‌ها احترام بگزاریم. همه ۱۴ تیم در این نظر سنجی حق اظهار نظر داشتند و نباید لیگ برتر را معطوف به نظر تیم خاصی کنیم. طبیعتا منطقی است هر تیم به نفع خود اظهار نظر می‌کند.

بیشتر بخوانید: رد ادعای سرمربی سپاهان در خصوص رای دادن فدراسیون والیبال به جای یک تیم + سند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال میلاد تقوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال میلاد تقوی فدراسیون والیبال باشگاه ها خصوص دور دور برگشت لیگ برتر نظر سنجی پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!