Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که آسیای مرکزی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است، گفت: والیبال ایران آمادگی حمایت از طرح‌های توسعه این منطقه را دارد تا در نهایت منجر به افزایش سطح والیبال آسیای مرکزی شود.

به گزارش ایلنا، مجمع سالانه منطقه آسیای مرکزی امروز (دوشنبه ۶ دی‌ماه) با حضور نمایندگان ۱۴ کشور افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، ایران، قزاقستان، قرقیزستان، مالدیو، نپال، پاکستان، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان طی مراسمی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمدرضا داورزنی به عنوان نماینده ایران و نماینده هیات رئیسه فدراسیون جهانی، با ابراز خوشحالی از حضور در این مجمع، گفت: منطقه آسیای مرکزی پتانسیل بسیار زیادی در ورزش والیبال دارد و باید با همکاری کشورهای عضو این منطقه را به یکی از مناطق توسعه یافته والیبال تبدیل کنیم.

 

او با اشاره به جمعیت دو میلیارد نفری این منطقه، ادامه داد: فدراسیون والیبال ایران آمادگی حمایت از طرح‌های توسعه این منطقه را دارد و والیبال آسیای مرکزی می‌تواند از نیروهای ایرانی برای انتقال دانش و تجربیات در این رشته ورزشی استفاده کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه به حضور مربیان، کارشناسان و عوامل ایرانی اجرایی مسابقات در کشورهای مختلف منطقه آسیای مرکزی اشاره کرد و گفت: آماده کمک بیشتر برای افرایش سطح مسابقات منطقه به سطح استانداردهای فدراسیون جهانی هستیم. او در پایان با ابراز امیدواری برای رهایی جهان از شر ویروس کووید ۱۹ در سال جدید میلادی، گفت: فوریه آینده در جزیره زیبای کیش میزبان مجمع منطقه آسیای مرکزی خواهیم بود و امیدوارم با کمک یکدیگر به توسعه والیبال این منطقه کمک کنیم.

در ابتدای مراسم افتتاحیه، عتیق اسلام رئیس فدراسیون والیبال بنگلادش ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان از دکتر داورزنی به عنوان یک دوست و میهمان ویژه این مجمع یاد کرد. همچنین در پایان مراسم افتتاحیه مجمع منطقه آسیای مرکزی از دکتر محمدرضا داورزنی و مسعود یزدان‌پناه با اهدای مدال، تقدیر شد.

انتخابات اعضای کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی، بررسی تقویم مسابقات سال ۲۰۲۲ این منطقه و تعیین تکلیف مسابقاتی که به دلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاده است، از جمله محورهای مجمع سالانه منطقه آسیای مرکزی است که در نشست عصر بررسی خواهد شد. رئیس فدراسیون والیبال همچنین روز سه‌شنبه هفتم دی‌ماه در مراسم اختتامیه مسابقات چلنجر کاپ مردان و زنان آسیا مرکزی شرکت خواهد کرد. این مسابقات با حضور ۱۱ تیم از شش کشور آسیای مرکزی با نظارت مسعود یزدان‌پناه شروع شده است که ۶ کشور در گروه زنان و پنج کشور در گروه مردان با هم رقابت دارند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون والیبال والیبال داورزنی داورزنی فدراسیون والیبال والیبال رئیس فدراسیون والیبال منطقه آسیای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد