Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا تا ساعت ۱۵ امروز در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی در بیمارستان‌های استان کرمان هم‌اکنون ۱۴۲ مورد است که به تفکیک در کرمان ۸۴ نفر، رفسنجان ۱۰ نفر، جیرفت ۹ نفر، بم ۱۲ نفر و سیرجان ۲۷ نفر بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۴۴ هزار و ۱۷۱ مورد برشمرد و گفت:  موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان  ۳۰ مورد بوده است.

صحبتی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا در استان را ۵۱۵۶ نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتی کرونا بستری بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس کرمان و چادرملو اردکان

جام حذفی ایران (مس کرمان - چادرملو اردکان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748078

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست