Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: اولین مورد ابتلا به ویروس سویه جدید کرونا با عنوان امیکرون در اصفهان شناسایی شد.

مهرداد زینیلیان در گفتگو با خبرنگار برنا اصفهان با اشاره به گسترش سویه جدید کرونا با عنوان ا میکرون اظهارداشت: اولین مورد ابتلا به این بیماری در اصفهان شناسایی و در سامانه ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احتمال اینکه افراد دیگری هم به این ویروس مبتلا باشند وجود دارد اما تاکنون شناسایی نشده اند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به جهش سریع این سویه جدید کرونا یادآورشد: رعایت اصول بهداشتی و اصول مراقبتی در موج جدید ضرورت بیشتری دارد.

وی با تاکید بر ضرورت انجام واکسیناسیون در پیشگیری از عوارض سنگین ابتلا گفت: این سویه جدید، افراد را با مشکلات کمتری روبرو می کند و کسانی که تاکنون به کرونا مبتلا و یا واکسن زده اند از امنیت بیشتری برخوردارند.

زینلیان یادآورشد: در هر شرایطی رعایت اصول بهداشتی و فاطله گذاری اجتماعی ضرورت دارد و با همکاری مردم این موج با کمترین دغدغه و خسارت خواهد گذشت.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصفهان ویروس استان اصفهان واکسیناسیون مشکلات استان اصفهان اصفهان معاون واکسیناسیون ویروس سویه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دبیر جشنواره موسیقی تاک گفت : این جشنواره با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی در حال برگزاریست.

قدسی افزود: جشنواره تاک در چند بخش شامل اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت)، موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات مختلف شعر و موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر همراه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات خواهد بود.

موضوعات کارگاه‌ها شامل پیوند شعر و موسیقی، تاثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و رگلاژ ساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب‌شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه‌نوازی، ریتم‌شناسی و وزن‌خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب‌خوانی است.

دیگر خبرها

  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور