Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس احسان آنقی گفت: در پی شکایت دو شهروند اراکی مبنی بر اینکه کد رشته انتخابی دانشگاه آن‌ها تغییر کرده و باعث به هم خوردن برنامه ریزی تحصیلی آنها شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: افراد شاکی در اظهارات خود بیان داشتند که فردی ناشناس به پنل سازمان سنجش آن‌ها دسترسی گرفته و تغییر کد رشته انتخابی کنکور این دو نفر، منجر به عدم قبولی آنان در رشته و دانشگاه مورد نظرشان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع،کارشناسان پلیس فتا به سرعت بررسی های لازم را انجام داده و متهم را در شهرستان اراک شناسایی کردند.

آنقی اظهار داشت: متهم که دوست مشترک هر دو شاکی بود به پلیس فتا احضار و به سوء استفاده از اطلاعات هویتی دوستانش و دسترسی به پنل کابری آنها و اقدام به تغییر رشته‌های انتخابی انها اعتراف کرد که در این مورد پرونده‌ای تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان بیان داشت: شهروندان اطلاعات حساب، مدارک هویتی و رمزهای پنل‌های خصوصی خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهند و توجه داشته باشند که هرگونه بی احتیاطی منجر به مشکلات و پشیمانی خواهد شد.

انتهای  پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فتا کنکور سراسری انتخاب رشته استان مرکزی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!
  • بیش از ۱۱ هزار نفر در استان اردبیل، داوطلب کنکور سراسری در پرتقاضاترین رشته
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز