Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام فارس دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها ۱۵۰ ورزشکار از شهرستان فارس در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ورزشگاه حجاب شیراز با هم پیکار کردند.

فرزانه کریمی اضافه کرد: در رده سنی بزرگسالان تیم هیات شیراز بر سکوی نخست ایستاد، باشگاه زاگرس زرقان و  لارستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در رده سنی جوانان نیز لارستان  عنوان نخست کسب کرد، باشگاه المپیا  زرقان نایب قهرمان شد و باشگاه ارضی از بیضا هم بر سکوی سوم ایستاد.

نایب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام فارس گفت: در بخش انفرادی و در رده سنی بزرگسالان که در وزن های مختلف بر گزار شد نیز لیلا حاجتی از شیراز، سحر شهر سبز از شیراز، افسانه قلج از زرقان، آرزو فتحی فرد از شیراز،  سمیه قاسمی از شیراز و مریم نوروزی از شیراز، مقام نخست کسب کردند.

همچنین در رده سنی جوانان هم محدثه جاودان از لامرد، فاطمه شیر دم از لارستان ، زهرا بابایی از مُهر، سحررضایی از لارستان،  نیلوفر رئیسیان از بوانات، نیایش ارشید نیا از بوانات، ریحانه جمالی از لارستان و ناصری از لارستان، به مدال طلا دست یافتند.

  در رده سنی نوجوانان هم نگار وطن خواه از بیضا، مونا دوکوهکی از زرقان، سید الهه حسینی از شیراز، فرشته رمضانی از بیضا ،فاطمه ناصری از زرقان، پربانوشادی از فراشبند، کیمیا زحمتکش از نی ریز، نرگس مرادی و ایدا باقری هم  ازبخش خشت کازرون بر سکوی قهرمانی ایستادند.

به گزارش ایرنا، ددلیفت  یکی از تمرینات با وزنه است که در آن یک هالتر که با صفحه های فلزی سنگین از زمین برداشته شده و تا جلوی ران بالا آورده و سپس به سمت زمین برگردانده می شود.

ددلیفت از پایه ای ترین حرکات بدنسازی است و در کنار اسکات و پرس سینه بخشی از مسابقات وزنه برداری قدرتی است.

برچسب‌ها فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بیضا لارستان فارس مهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بیضا لارستان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بیضا لارستان فارس مهر رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف