Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر روح‌الله هاشمی نژاد افزود: از این تعداد ۱۸ پرونده به تایید کمیته ملی رسیده است که از آن میان ۱۰ پرونده مربوط به شهدای معزز مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد تایید قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: علاوه بر پیگیری ها و بررسی های کارگروه شهدای سلامت برای تشکیل پرونده جانباختگان مدافع سلامت و بررسی و تحقیق در مورد انطباق این پرونده ها با آیین نامه‌ی مربوط، دفتر امور ایثارگران پیگیری هایی را برای حصول اطمینان از برقراری حقوق و مستمری و وضعیت معیشتی مطلوب خانواده‌های شهدای مدافع سلامت انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: در همین راستا جلساتی تشکیل شده تا ضمن دعوت از خانواده‌هایی که تمایل به طرح مشکلات و ابهامات خود در این خصوص دارند، کلیه احکام حقوقی خانواده‌های معزز شهدای مدافع سلامت توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر هاشمی نژاد افزود: در جلسه امروز با بررسی احکام شهدای سلامت و نحوه پرداختی و تطابق آن با احکام حقوقی صادره توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، موارد اختلافی شناسایی و مقرر شد نمایندگان بنیاد شهید برای پیگیری‌ و بررسی‌ اقدام کرده و نتیجه را به این دانشگاه اعلام کنند.

نشست فرعی کارگروه شهدای سلامت با موضوع بررسی حقوق و مستمری خانواده های معزز شهدای سلامت، با حضور مشاور رییس دانشگاه در امور ایثارگران، نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و با دعوت برخی از خانواده های شهدای سلامت در محل ساختمان شماره ۳ دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

برچسب‌ها کرونا سلامت ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید خدمت شهید سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد پروندهٔ خبری جهادگران عرصه سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سلامت ویروس کرونا کرونا سلامت ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید خدمت شهید سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد امور ایثارگران مدافع سلامت شهدای سلامت بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت