Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون دادگستری استان گیلان گفت: در راستای ساماندهی منابع آبی و مقابله با بحران کم‌آبی، کمیته صیانت از منابع آبی در آستارا تشکیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، احمد آقایی عصر امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات آبفا آستارا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: صیانت از اراضی ملی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و همه مسئولان موظفند با پیروی از منویات ایشان از این ثروت ملی محافظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به اینکه مدیران از دانش و تخصص دستگاه های تحت امر خود باید در راستای رفع مشکلات منطقه تلاش کنند افزود: شهرستان آستارا به لحاظ فرهنگی و اقتصادی یکی از شهرهای مطرح در کشور است و انتظار داریم مشکلات این منطقه به حداقل برسد.

وی با انتقاد از وضعیت مدیریتی در دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا نیز گفت:‌ متأسفانه این شهرستان فرهنگی و گردشگرپذیر مدت زیادی است که با سرپرستی اداره می‌شود و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان نیز با سرپرستی اداره می‌شوند.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان: دستگاه قضایی بر عملیات احیای معادن راکد نظارت می‌کندرئیس‌کل دادگستری استان گیلان: مسئولان پروژه‌های عمرانی در صورت کم کاری تعقیب قضایی می‌شوندطرح جمع آوری واکسن و داروی قاچاق در استان گیلان اجرا می‌شود

آقایی با بیان اینکه در صورت بی‌توجهی به منابع آبی شهرستان شاهد بروز مشکلات عدیده خواهیم بود تصریح کرد: در راستای ساماندهی منابع آبی و مقابله با بحران کم‌آبی، کمیته صیانت از منابع آبی باید در آستارا تشکیل شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات آب شرب و زیرساخت‌های منابع آبی شهرستان آستارا گفت: سرمایه‌گذاری در تامین آب منطقه و زیرساخت‌ها مورد توجه قرار نگرفته و یا به دلیل کمبود بودجه به نتیجه نرسیده است.

سعید میرقربانی با اشاره به فرسودگی تجهیزات تصفیه خانه آب بهارستان آستارا خاطرنشان کرد: تصفیه‌خانه آب بهارستان حدود 25 هزار نفر از جمعیت را تحت پوشش قرار می‌دهد در صورتی که جمعیت شهرستان حدود 90 هزار نفر است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا با بیان اینکه سرمایه‌گذاری لازم و با توجه به افزایش جمعیت و افزایش مناطق مسکونی در نظر گرفته نشده است  افزود:  این مشکلات زیبنده نظام و مردم شهرستان آستارا نیست که امیدواریم مسئولان عالی استان توجه ویژه به این امر داشته باشند.

عضو هیئت مدیره شرکت آب و منطقه‌ای استان گیلان نیز در این جلسه در مورد مشکلات آب و فاضلاب شهرستان آستارا اظهار داشت: سد لاستیکی رودخانه ملاهادی خانه‌های آسیاب 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم این پروژه در سال 1401 مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مجید نیک‌خویی با بیان اینکه سد لاستیکی رودخانه ملاهادی خانه‌های آسیاب 720 هزار مترمکعب حجم دارد و می‌تواند 10 برابر خود را مدیریت کند خاطرنشان کرد: این سد پس از تکمیل و بهره‌برداری علاوه‌ بر آبیاری 100 هکتار از اراضی آستارا می‌تواند به روستاهای مجاور نیز آبرسانی داشته باشد.

انتهای پیام/617/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان گیلان شهرستان آستارا منابع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد: پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر ( شهید الداغی) در کاشمر تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به 2 راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

دفاع جوان کاشمری از 3 دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

به گزارش تسنیم، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها