Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:55:04 GMT

مقصد مورد علاقه ارلینگ هالند فاش شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۴۷۵۹

مقصد مورد علاقه ارلینگ هالند فاش شد

جان‌لوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، مدعی شد ارلینگ هالند ترجیح می‌دهد به لالیگا و ترجیحا باشگاه رئال مادرید برود.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، همچنان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می‌شود تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد که در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت و همین موضوع کار مشتریان او را آسان می‌کند.

 

 

 

 

 همچنین مدیر برنامه هالند یعنی مینو رایولا اخیراً درباره آینده این بازیکن گفته بود: "ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبالش بردارد و این کار را نیز انجام خواهد داد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد بعدی هالند باشند. سیتی در 8 سال اخیر 5 بار فاتح لیگ برتر شده در حالی که یونایتد یک بار هم قهرمان نشده است. وقتی ارلینگ راهی دورتموند شد، همه می دانستیم چنین روزی خواهد رسید و ماندنی شدن او طولانی نخواهد بود."

 

در واقع هرچه به تابستان نزدیک می‌شویم شایعات درباره ستاره نروژی نیز افزایش پیدا می‌کند. در همین راستا جدیدترین شایعه در مورد هالند ازسوی جان‌لوکا دی مارتزیو مخابره شده است. این خبرنگار مطرح ایتالیایی که کم تر شاهد انتشار اخبار اشتباه نقل و انتقالاتی از سوی او بوده ایم مدعی شده که ارلینگ هالند تصمیم گرفته چالش جدید خود را در لالیگا تجربه کند.

 

 

 

 

دی مارتزیو مدعی شده که ارلینگ هالند از مدیر برنامه‌های خود یعنی مینو رایولا درخواست کرده که مقدمات حضور او در رئال مادرید را فراهم کند. با این حال در صورتی که این انتقال نهایی نشود، گزینه بعدی او حضور در بارسلونا خواهد بود.

رئال مادرید ارلینگ هالند بروسیا دورتموند بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ارلینگ هالند بروسیا دورتموند بارسلونا ارلینگ هالند رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس