Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:44:18 GMT

بارسا و یک رقیب غیرمنتظره در راه جذب کاوانی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۴۸۹۹

بارسا و یک رقیب غیرمنتظره در راه جذب کاوانی

بنابر ادعای اسپرت باشگاه کورینتیانس برزیل به جذب ادینسون کاوانی علاقمند است.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به اولدترافورد، ادینسون کاوانی فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب یونایتد پیدا نکرده و اغلب بازی های این تیم را از روی نیمکت تماشا کرده است. این مهاجم 34 ساله قصد دارد در فصل زمستان لیگ برتر را ترک کند و اخیرا گفته شد پیشنهاد بارسلونا به قدری برای ادینسون کاوانی جذاب بوده که او به هر طریقی به دنبال انتقال به نوکمپ و پوشیدن لباس بلوگرانا حداقل تا پایان فصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرف دیگر بارسلونا نیز در فصل جاری شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها اخیراً از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و در لالیگا نیز با تیم‌های بالای جدول فاصله دارند؛ اتفاقی که یکی از مهم‌ترین دلایل آن ضعف بلوگرانا در فاز هجومی بوده است. در واقع بارسا نمی تواند روی بازیکنانی نظر لوک دی‌یونگ و مارتین برایتویت حساب ویژه ای باز کند و از طرف دیگر خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال کار آن ها را دشوارتر هم کرده است.

 

 

 

 

با این حال به نظر می رسد که بارسلونا اکنون یک رقیب غیر منتظره در راه جذب ستاره اروگوئه ای پیدا کرده است. بنابر ادعای اسپورت کاتالونیا باشگاه کورینتیانس برزیل به دنبال تقویت فاز هجومی خود است و در این راستا آن ها خواهان به خدمت گرفتن کاوانی هستند. بنابر ادعای این منبع باشگاه برزیلی مشکلی برای پرداخت دستمزد درخواستی ادینسون کاوانی ندارد و به نوعی آنها قصد دارند این بازیکن را از چنگ بارسلونا در بیاورند. البته هنوز هم اعتقاد بر این است که خود کاوانی ترجیح می دهد که در فوتبال اروپا و مشخصاً بارسا به کارش ادامه دهد.

برزیل کورینتیانس ادینسون کاوانی بارسلونا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل کورینتیانس ادینسون کاوانی بارسلونا منچستر یونایتد ادینسون کاوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال

به گزارش پارس نیوز ، طی توافقی که مدیران هلدینگ خلیج فارس داشتند قرار بر این شده که نام استقلال تهران به نام استقلال خلیج فارس تغییر پیدا کند.

 

احتمالا این تغییر با اتمام فصل خواهد بود و استقلال در فصل آتی با نام استقلال خلیج فارس وارد مسابقات خواهد شد.

از این رو پسوند تهران از کنار نام استقلال حذف می‌شود و هواداران این تیم به زودی با نام استقلال خلیج فارس مواجه خواهند شد.

منبع : خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ