Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

عباس عسکرزاده اظهار کرد: با توجه به این که در شش ماهه دوم سال براساس قانون ارز ترجیحی کالا‌های اساسی به صورت ماه به ماه تخصیص می‌یابد ارز ترجیحی این سه قلم ذکر شده مانند سابق برای دی‌ماه تامین شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، وی ادامه داد: با توجه به ادامه روند تخصیص ارز ترجیحی به این کالا‌های اساسی، هیچ افزایش قیمتی در خصوص محصولات اساسی از جمله مرغ و گوشت قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در سامانه بازارگاه نهاده دامی مورد نیاز دامداران و مرغداران با قیمت سابق بارگذاری شده و آن‌ها می‌توانند مثل گذشته نهاده مورد نیاز خود را از این سامانه دریافت کنند.

عسکرزاده افزود: تمامی ذخایر استراتژیک کشور نیز در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند و تامین آن‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و در این زمینه نیز هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

وی گفت: به طور کلی در خصوص کالا‌های اساسی هیچ نقصان و کمبودی نیست و همه محصولات و کالا‌های اساسی به میزان بیش از نیاز تامین شده است.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: با توجه به این که تمامی زنجیره تولید، تامین و توزیع کالا‌های اساسی براساس قانون انتزاع به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده، نظارت بر بازار کالا‌های اساسی نیز به شکل مستمر در حال پیگیری است.

عسکرزاده گفت: به هیچ وجه اجازه برهم زدن ثبات بازار کالا‌های اساسی را نمی‌دهیم و با اندک کسانی که قصد شایعه پراکنی و ایجاد اخلال داشته باشد برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی افزود: به مردم اطمینان می‌دهیم که در خصوص تامین و همچنین قیمت کالا‌های اساسی هیچ چالشی وجود ندارد.


نهاده‌های دامی دی‌ماه با قیمت‌های ترجیحی در بازارگاه بارگذاری می‌شود

حسین دماوندی نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی هم گفت: شائبه‌هایی که مبنی بر حذف ارز ترجیحی نهاده‌های دامی از ابتدای ماه جاری مطرح شده بود صحت ندارد و شاهد این موضوع این است که نهاده‌های دامی مربوط به دی ماه با تخصیص ارز ترجیحی با قیمت قبلی طبق روال بیستم ماه جاری در سامانه قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بنابراین روند تولید مثل سابق ادامه دارد و تولیدکنندگان می‌توانند با آرامش خاطر نهاده خود را تامین کنند و به تولید ادامه دهند.

دماوندی نژاد تاکید کرد: با هرگونه تغییر قیمت در کالا‌های اساسی مخالفیم و با افزایش قیمت‌ها برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی گفت: هر اتفاقی هم که در اصلاح نظام پرداخت یارانه صورت گیرد به هیچ عنوان نباید منجر به جهش قیمت شود و همه چیز باید در قالب معادله‌های تعریف شده صورت پذیرد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: در تمامی بخش‌های تولیدات دام و طیور شرایط بسیار مناسب است همچنین ذخیره انبار‌های پشتیبانی امور دام در خصوص نهاده‌های دامی از میزان مورد نیاز فراتر است و بخش خصوصی هم میزان قابل توجهی از نهاده‌های دامی را به گمرکات کشور رسانده که مراحل اداری ترخیص آن‌ها نیز در حال انجام است.

وی گفت: بنابراین در بخش نهاده‌های دامی هیچ مشکلی نداریم و به قطعیت می‌گویم که در هیچ مقطعی با این میزان انباشت نهاده مواجه نبودیم.

دماوندی نژاد ادامه داد: به این ترتیب پرورش دهندگان دام و طیور می‌توانند به موقع و به مقدار مورد نیاز نهاده خود را از سامانه بازارگاه تامین کنند و مردم نیز دغدغه‌ای در خصوص افزایش قیمت کالا‌های اساسی نداشته باشند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ارز ۴۲۰۰ تومانی گندم صراط وزارت جهاد کشاورزی نهاده های دامی کالا های اساسی ارز ترجیحی مورد نیاز دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۳۰ تومانی به ۱,۹۳۵ رسیده بود، امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۵ تومانی (۰.۲۶ درصد) به ۱,۹۳۰ تومان رسید.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳