Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع مجلس در گردهمایی سراسری قطعه سازان خطاب به خودروسازان ، گفت: چطور خودرو پیش فروش می‌کنید، پول نقد را از خریدار می‌گیرید، اما مطالبات قطعه سازان را پرداخت نمی‌کنید، این سوالی است که خودروساز باید پاسخ دهد.

اکبری ادامه داد: خودروسازان هر روز پیش فروش می‌کنند بعد ادعای زیان دارند؛ چرا با وجود اینکه دولت سهم در خودروسازی دارد، درخواست کمک نمی‌کنید و به سراغ مجلس می‌آیید؟

رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: ساختار خودروسازی باید رقابتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید کار تخصصی صورت گیرد، کنسرواسیون تشکیل و کار حرفه‌ای انجام شود. 

او افزود: هر تولیدی برای ارتقا باید صادرات داشته باشد، اگر قطعه سازان می‌خواهند پایه خودروسازی باشند باید صادرات داشته باشند؛ باید با فرمول به روز دنیا حرکت کرد.

این مقام مسئول گفت: باید بازار خودرو رقابتی شود؛ نباید خودروسازی حیاط خلوت دولت شود. باید توانمندی فرزندان این سرزمین تکیه کرد، باید به دنبال اشتغال زایی باشیم.  باید با شرکت‌های دانش بنیان قرار داد بست و به فکر راه اندازی شرکت‌های تعطیل بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید خودرو قطعه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهروز قمرزاده با اشاره به پایان برداشت سیر در دزفول گفت: ۵۳۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی دزفول در سال زراعی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ به کشت سیر اختصاص یافت و کشاورزان امسال ۱۳ تن محصول برداشت کردند.

وی با اشاره به کیفیت بالای سیر تولیدی دزفول، افزود: کیفیت بالای سیر تولیدی این شهرستان باعث شده تا علاوه بر مصرف این محصول در دزفول و خوزستان به سایر استان‌های کشور و درصورت فراهم بودن شرایط، به کشور‌های حاشیه خلیج فارس و روسیه نیز صادر می‌شود.

قمرزاده ادامه داد: به منظور ارتقای سطح کیفی سیر تولیدی دزفول و کمک به بازاریابی فروش این محصول، علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه توصیه‌های فنی برای تنظیم بازار فروش سیر تولیدی این شهرستان اقدام شده است.

برداشت سیر در دزفول هرسال از اوایل اسفند ماه آغاز می‌شود و تا اوایل اردیبهشت ادامه دارد.

سال گذشته زراعی ۹ هزار تن سیر از ۳۷۰ هکتار از مزارع دزفول برداشت شد که امسال با ۴ هزار تن افزایش، به ۱۳ هزار تن رسید.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد