Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:15:48 GMT

بازداشت سرپرست منطقه آزاد کیش شایعه است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۵۴۷۹

بازداشت سرپرست منطقه آزاد کیش شایعه است

گروه استان‌ها- صبح امروز شایعاتی مبنی بر بازداشت سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، محمدرضا لواسانی در حاشیه بازدید از چند پروژه در جزیره کیش با اشاره به شایعات دستگیری و بازداشت وی اظهار داشت: اهداف آنان که این شایعه‌ها را می‌سازند، رزمنده‌کوچکی چون من نیست بلکه اهدافی بزرگ‌تر چون ناامید کردن مردم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که دولت با نفسی تازه و آرمانی محکم و مقتدر شروع به فعالیت کرده است افزود: دشمنان به دنبال ایجاد شک در بین مردم هستند و ما  کوچک‌تر از آن هستیم که هدف اصلی آنها در شایعه‌ها باشیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش این شایعه را برای آنان‌که او را می‌شناسند، خنده‌دار عنوان کرد و گفت: من تا به حال سابقه‌ واردات حتی یک خودرو را نداشته‌ام.

اختصاص سهمیه بنزین فقط با کارت کیشوندیجزئیات اجرای طرح "بنزین برای همه" در جزیره کیش/ اختصاص سهمیه 20لیتری برای هر کد ملیپیشنهاد اجرای آزمایشی طرح اختصاص سهمیه بنزین به افراد به‌جای خودرو در کیش و قشم

صبح امروز شایعاتی مبنی بر بازداشت سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به علت پرونده واردات 200 خودرو بی‌ام‌و توسط برخی رسانه‌های معاند و بی‌مخاطب در فضای مجازی منتشر شده بود.

انتهای پیام/7558/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک

علیرضا سرلک ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند کسب سهمیه کشتی در المپیک 2024 پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای بدست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند.

راه کسب 16 سهمیه المپیک در 6 وزن کشتی آزاد، 6 وزن کشتی فرنگی و 6 وزن کشتی زنان، از رقابت هایی جهانی 2023 بلگراد آغاز شد و 5 نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را بدست آوردند. در ادامه مسابقات قاره ای در آمریکا، آفریقا بهمراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و 2 نفر راه یافته به دیدار فینال جمعا 8 نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد 13 برسد.

نمایندگان کشورمان در کشتی فرنگی هر 6 سهمیه المپیک را بدست آورده اند و در کشتی آزاد نیز 5 سهمیه کسب شده و تنها در وزن 57 کیلوگرم می باید سهمیه المپیک کسب شود.

بر این اساس علیرضا سرلک نماینده کشورمان به رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات 2 نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعا 3 نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون 28 کشتی گیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند، اوکراین و آمریکا از جمله آن ها هستند.

غیر از یزدانی چه کشتی‌گیرانی به تورنمنت مجارستان می‌روند؟

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • معمای بنزین در ایران
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد