Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@13:50:05 GMT

وزیر امنیت داخلی اسرائیل تهدید به مرگ شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۵۵۳۰

وزیر امنیت داخلی اسرائیل تهدید به مرگ شد

عامیر بارلیف وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد تهدید به مرگ شده است.

به گزارش مشرق، عامیر بارلیف وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در توئیتی اعلام کرد به دلیل اظهاراتش علیه مهاجران شهرک نشین از سوی آنها تهدید به مرگ شده است.

به گفته این مقام اسرائیلی سخنان او در جریان دیدار با معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا که در آن اعتراف کرده بود مهاجران شهرک نشین اقدامات خشونت آمیزی را علیه فلسطینیان انجام می‌دهند، باعث شد تا او از سوی آنها تهدید به مرگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزیر صهیونیست اعتراف کرد این تهدیدها آنقدر جدی هستند که نهادهای امنیتی حفاظت وی را افزایش داده و در حال حاضر محافظت شخصی از وی ۲۴ ساعته شده است.

وی اعتراف کرد من از سوی عرب‌های تهدید به مرگ نشده ام بلکه این یهودیان اسرائیلی هستند که می‌خواهند مرا به قتل برسانند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت صهیونیست خارجه آمریکا رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تهدید به مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت از فاز ۱۱ تا پایان دولت به ۳۰ میلیون متر مکعب می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر نفت در آئین افتتاح نمایشگاه نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی گفت: بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی یکی از رویدادهای مهم منطقه است که به لطف پروردگار بیش از ۱۷۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی حضور دارند که نشانه پویایی صنعت نفت است.

وی ادامه داد: خوشبختانه هر سال شرکت‌ها با حضور پر شوری در این نمایشگاه دارند و این امر سبب شده که در دولت ۱۳ با اتکا و پشتیبانی فعالان این حوزه اتفاقات خوبی رقم بخورد و با استفاده از ظرفیت داخلی توسعه پروژه‌ها را شاهد هستیم

به گفته وزیر نفت شروع به کار این دولت میزان تولید و صادرات چه وضعیتی داشت و با اتکا به توان سازندگان داخلی چه وضعیتی دارد.

وی ادامه داد: در ابتدای دولت پروژه‌های نیمه تمام وجود داشت و با در اولویت قرار دادن پروژه‌های ارز آور با برنامه ریزی کار خود را آغاز کرد.

به گفته این مقام مسئول با اتکا به توان سازندگان داخلی ۷۹ پروژه به ارزش ۱۶.۵ میلیارد دلار به اتمام رساندیم که برخی از آنها نزدیک به یک دهه متوقف شده بودند.

وزیر نفت با اشاره به اینکه امسال از دستاوردهای دولت رونمایی می‌کنیم خاطر نشان کرد: ۵۴ میلیون متر مکعب به ظرفیت گاز اضافه شد و ۵۰ میلیون متر مکعب پالایش ۲۲۰ هزار بشکه فرآورده‌های نفتی به ظرفیت کشور افزوده شد.

وی ادامه داد: دستاوردهای بزرگ فاز ۱۱ پارس جنوبی بود که به همت کارکنان صنعت نفت بهره برداری شد و اکنون ۱۲ میلیون متر مکعب گاز برداشت می‌شود که تا پایان دولت به ۳۰ میلی. ن متر مکعب می‌رسد و در سال‌های آتی آن به ۵۰ میلیون متر مکعب می‌رسد.

خبر در حال تکمیل است....

کد خبر 6100247 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • آمریکا لبنان را تهدید کرد: یا موافقت با ساخت برج‌های مراقبت یا توقف حمایت‌ها از ارتش
  • ببینید | اظهارات تکان دهنده مشاور عالی وزیر کشور درباره تهدید جمعیت
  • برداشت از فاز ۱۱ تا پایان دولت به ۳۰ میلیون متر مکعب می رسد
  • اعتراف انگلیس: حماس با حمله زمینی علیه رفح ریشه کن نمی‌شود
  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند