Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان در روز ششم دی ماه را مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ششم دی ماه، مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:بزرگترین مشکل آرادکوه حجم بالای زباله‌هاست رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: ما دنبال یافتن راهکار‌هایی هستیم تا هم نسبت به رفع آلودگی‌های مختلف و هم نسبت به کاهش چشمگیر زباله‌هایی که به سمت آرادکوه می‌رود انشالله اقدامات مفید و موثری را به انجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید:آیا اومیکرون در سراسر کشور چرخیده است؟ عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: به نظر من عجیب است که این ویروس در کشور نچرخیده باشد و مسئله پخش اومیکرون در کشور اصلا برای ما موضوع تعجب‌آوری نیست.   بیشتر بخوانید:رگبار پراکنده در نقاطی از کشور مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.   بیشتر بخوانید:افزایش سهم سوابق تحصیلی از روندهای حل معضل کنکور است سخنگوی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با افزایش سهم سوابق تحصیلی محصل مجبور است که جدیت بیشتری در درس خواندن به خرج دهد.   بیشتر بخوانید:شناسایی ۲۶مبتلا به اُمیکرون در ایران تاکنون رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه «امیکرون» در دنیا شکل انفجاری به خود گرفته است، گفت: این سویه از ویروس در کشور ما فعلا مراحل اولیه را طی می‌کند و امیدواریم بتوانیم از گسترش انفجاری آن جلوگیری کنیم.   بیشتر بخوانید:جزئیات انتقال هوایی قلب اهدایی از اهواز به تهران رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملیات پیوند قلب از طریق انتقال هوایی با موفقیت از مشهد به تهران انجام شد.   بیشتر بخوانید:پس از ۵۸۰ روز؛ مرگ و میر روزانه کرونا در ایران به ۳۴ نفر رسید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۶ دی ماه را اعلام کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری جامعه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری جامعه بیشتر بخوانید دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته

به گزارش «تابناک»، پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

دیگر خبرها

  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی