Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر فنی و مهندسی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: میزان کل ظرفیت ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی به بیش از ۲۲میلیون تن می‌رسد.

به گزارش بازارنیوز، احمد عبدلی به ظرفیت مطلوب ذخیره‌سازی و نگهداری کالا‌های اساسی در کشور اشاره کرد و گفت: برای ذخیره‌سازی کالا‌هایی مانند گندم، برنج، روغن و شکر، ۲۲ میلیون و ۷۵۱ ظرفیت وجود دارد که به این لحاظ در شرایط مطلوبی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبدلی تشریح کرد: برای ذخیره‌سازی گندم ۴۷۹ سیلوی ذخیره‌سازی بتنی و فلزی به‌ظرفیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن در بخش دولتی و خصوصی وجود دارد و ظرفیت انبار‌های مکانیزه ساده دولتی و خصوصی که تعداد آن به ۲۸۲ واحد می‌رسد توان نگهداری ۶.۵ میلیون تن گندم را دارد.

وی افزود: برای ذخیره‌سازی سایر کالا‌های اساسی شامل قندوشکر و برنج نیز بیش از یک‌میلیون تن انبار ذخیره‌سازی داریم که (توسط بخش دولتی) تجهیز و راهبری می‌شوند.

مدیرکل دفتر فنی و مهندسی شرکت بازرگانی دولتی ایران ظرفیت سردخانه‌های در اختیار این شرکت را برای ذخیره‌سازی مطلوب کالا، ۶۲ هزار تن اعلام کرد.

عبدلی گفت: روغن خوراکی نیز در مخازن روغن به‌ظرفیت ۲۶۱ هزار تن به‌صورت ملکی و استیجاری توسط این شرکت نگهداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با صرفه هزینه‌های عمرانی طی سال‌های اخیر توانسته‌ایم مراکز ذخیره‌سازی را تعمیر و بازسازی کنیم و با خرید تجهیزات، برای ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی، شرایط مطلوبی را ایجاد کنیم و به استاندار‌دهای بالایی در بخش نگهداری برای حفظ کیفیت کالا‌های اساسی دست یابیم.



/تسنیم

برچسب ها: کالاهای اساسی ، ذخیره سازی ، شرکت بازرگانی دولتی ایران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Q9c

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کالاهای اساسی ذخیره سازی شرکت بازرگانی دولتی ایران ذخیره سازی کالا برای ذخیره سازی کالا های اساسی میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از ذخیره‌سازی ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری این استان پس از بارش‌های اخیر خبر داد. - اخبار استانها -

جعفر مرادی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: این مهم در بارندگی‌های بهاری و پایان فصل زمستان ذخیره‌سازی شده است.

وی از وجود یک هزار و 500 سازه آبخیزداری در استان سمنان خبر داد و گفت: ظرفیت و مجموع حجم ذخیره‌سازی آن 12 میلیون متر مکعب است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به کمبود بارندگی در استان سمنان و کاهش منابع آبی، گفت: ذخیره‌سازی این میزان آب که حاصل بارندگی‌های فصل بهار یعنی فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال است، بسیار حائز اهمیت است.

مرادی حقیقی با اشاره به اهمیت سازه‌های آبخیزداری گفت: این سازه‌ها علاوه بر حفظ آب و در نهایت ذخیره‌سازی آب به جلوگیری از وقوع سیلاب نیز کمک شایانی می‌کنند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور