Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «آنتونی فائوچی» مشاور ارشد بهداشتی دولت آمریکا با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا به نام «اُمیکرون» از شهروندان این کشور خواست تا در جشن‌های سال نو میلادی شرکت نکنند.

این مقام ارشد کاخ سفید در پاسخ به سوال مجری شبکه سی‌ان‌ان که پرسید آیا مردم باید مهمانی‌های شب سال نو را برگزار کنند، گفت: «من از آن دوری می‌کنم، وقتی از جشن سال نو صحبت می‌کنید، از تجمع ۳۰، ۴۰ و یا حتی ۵۰ نفر حرف می‌زنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما از وضعیت واکسیناسیون آن‌ها اطلاعی ندارید و من به شدت توصیه می‌کنم امسال از چنین مراسمی دوری کنید.»

فائوچی شب گذشته نیز با اشاره به شیوع سریع سویه اُمیکرون، پیش‌بینی کرد که آمار بستری در بیمارستان‌های آمریکا بسیار افزایش یابد و ظرفیت بیمارستان‌های این کشور تکمیل شود.

به گفته دکتر فائوچی «تحقیقاتی در انگلیس نشان می‌دهد سرعت شیوع سویه اُمیکرون از دلتا هم بیشتر است، اما آمار بستری افراد در بیمارستان‌ها کمتر است. هفته گذشته به طور میانگین ۱۵۰ هزار ابتلای روزانه گزارش می‌شد و انتظار داریم که این آمار از این هم بالاتر رود.»

سویه جدید ویروس کرونا به نام اُمیکرون اولین بار در آفریقای جنوبی پیدا شد و تاکنون کشور‌های زیادی از جمله ژاپن، انگلیس، استرالیا، هلند، نروژ و چین با آن درگیر شده‌اند.

اکثر کشور‌های شمال اروپا این روز‌ها درگیر سویه جدید ویروس کرونا هستند. به طور مثال، امروز وزیر بهداشت انگلیس اعلام کرد که ۹۰ درصد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در این کشور به سویه اُمیکرون این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آنتونی فائوچی کرونا در آمریکا سویه ا میکرون ا میکرون سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد