Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@07:20:31 GMT

آغاز گفتگو درباره رفع تحریم‌ها از فردا در وین

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۵۹۸۷

‍‍‍‍‍‍

مذاکره‌کننده ارشد ایران گفت: از صبح فردا (سه‌شنبه) گفتگو‌ها با موضوع رفع تحریم‌ها و تأکید بر بررسی پیشنهاد‌های ایران در زمینه دو موضوع مهم راستی‌آزمایی و تضمین‌ها آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران امشب (دوشنبه، ۶ دی) بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام در جمع‌بندی مباحث مورد گفتگو در نشست امروز اعلام کرد: امروز نشست کمیسیون مشترک برجام در آغاز دور هشتم گفتگو‌های وین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست طرف‌های مختلف از جمله هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام بر موفقیت‌آمیز بودن دور قبلی گفتگو‌ها تأکید و اذعان داشتند که پیشرفت‌های خوبی در دور قبلی گفتگو‌ها حاصل شده و چارچوب مناسبی برای پیشبرد گفتگو‌ها فراهم شده است.

وی بیان کرد: نکته مهم در این نشست این بود که نمایندگان کشور‌های مختلف در این نشست بر اهمیت اولویت داشتن رسیدگی به موضوع رفع تحریم‌ها و راستی‌آزمایی و تضمین در دور هشتم گفتگو‌های وین تأکید داشتند و بر همین اساس قرار شد از صبح فردا (سه‌شنبه) گفتگو‌ها با موضوع رفع تحریم‌ها و تأکید بر بررسی پیشنهاد‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه دو موضوع مهم راستی‌آزمایی و تضمین‌ها آغاز شود و در ادامه مسائل و موضوعات مرتبط با تحریم‌های مالی و بانکی مورد بررسی در نشست کارگروه‌های مشترک بین نمایندگان ایران و ۱+۴ قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کمیسیون مشترک برجام ، لغو تحریم ها ، مذاکرات وین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کمیسیون مشترک برجام لغو تحریم ها مذاکرات وین کمیسیون مشترک برجام رفع تحریم ها گفتگو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه

به گزارش تابناک، بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!