Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مهدی باب الحوائجی» شامگاه دوشنبه در جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا که به صورت سراسری و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر کشور برگزار شد، افزود: درهمین ارتباط اجرای دقیق گام ششم طرح شهید سلیمانی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا و قطع زنجیره انتقال ویروس ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه توسط مردم، اظهار داشت: در این زمینه فعالیت موثر و مستمر قرارگاه‌های مشترک ستاد استانی مقابله با کرونا نیز باید افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تلاش کادر بهداشت و درمان و همه افراد در راستای مهار شیوع ویروس کرونا و کاهش شمار مبتلایان در استان همدان قابل تقدیر است، گفت: شناسایی و ردیابی مبتلایان و  بیماریابی در استان باید همانند قبل و به‌ صورت جدی انجام شود

معاون سیاسی استاندار همدان همچنین بر اقدام موثر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا در راستای ترغیب مردم به استفاده از ماسک، رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد. 

باب الحوائجی افزود: از سوی دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان و همچنین استفاده از مواد ضدعفونی در فضاهای عمومی اداره توجه و نظارت بیشتری داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار همدان اظهار داشت: اجرای کامل طرح واکسیناسیون و تزریق دُز سوم واکسن کرونا نیز باید در دستور کار تمامی دستگاه‌های اجرایی، اصناف، اتحادیه‌ها، متولیان فروشگاه‌ها و مشاغل خدماتی استان قرار گیرد. 

باب الحوائجی در ادامه با تاکید بر اجرای طرح سکوی هوشمند مقابله با کرونا، افزود: در این زمینه با افرادی که پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر تشکیل مستمر جلسات کمیته‌های زیرمجموعه ستاد استانی مقابله با کرونا برای اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی، گفت: جلسات هماهنگیِ اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی با حضور نیروهای بسیج، هلال احمر و دیگر دستگاه‌های متولی باید تشکیل شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، اصناف و شهرداری ها باید تیم های نظارتی فعالی را در راستای اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی تشکیل داده و متولیان آن گزارش مربوطه را به رییس قرارگاه زیستی و بازرس ویژه ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه کنند. 

باب الحوائجی در ادامه با تاکید بر اینکه بازرس ویژه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن بازرسی از مدارس استان گزارش آخرین وضعیت را به ستاد ارائه کند، اظهار داشت: ارائه گزارش کاملی از نصب تهویه هوا در مدارس استان نیز از سوی آموزش و پرورش به بازرس ویژه ستاد مقابله با کرونا استان همدان ضروری است.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۹ شهرستان در وضعیت آبی و شهرستان «کبودرآهنگ» نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان اومیکرون همدان استانداری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان اومیکرون همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان اومیکرون همدان استانداری همدان ستاد استانی مقابله ستاد مقابله با کرونا پروتکل های بهداشتی طرح شهید سلیمانی استاندار همدان باب الحوائجی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: بازدید و نظارت‌ها به صورت مستمر هفتگی و سرزده از دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف از تهران تا شهر‌های دیگر انجام می‌شود.

کتابچی افزود: هم اکنون بیشتر مواد قانونی ما جایگاه خودشان را در اجرا پیدا کردند و باید وارد میدان شد و ببینیم دستگاه‌ها چه مشکلات و چالش‌هایی در حوزه اجرای این قانون دارند و این چالش‌ها را بتوانیم برطرف کنیم تا مردم بتوانند از خدمات بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بهره ببرند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت