Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار سرشناس ایتالیایی مدعی شده که ستاره نروژی دورتموند می خواهد به فوتبال اسپانیا برود. 

ارلینگ هالند ترجیح می دهد به لالیگا برود.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، حدود دو سال از ورود ارلینگ هالند به سطح اول فوتبال اروپا می گذرد. مهاجم نروژی چه در سالزبورگ و چه در دورتموند آنقدری خوب بوده که چشم تمام باشگاه های بزرگ اروپا را به خودش خیره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران دورتموند می دانند که با توجه به بند موجود در قرارداد هالند که در تابستان 2022 فعال می شود، کار دشواری برای نگه داشتن او دارند اما تلاش می کنند که حداقل یک فصل دیگر نیز او را در زیگنال ایدونا پارک حفظ کنند.

با این حال مینو رایولا، مدیربرنامه های ارلینگ هالند برنامه دیگری برای موکلش در سر می پروراند و در حال مذاکره با باشگاه های مختلف است. رایولا پیش از این نام تیم هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، منچسترسیتی، بایرن مونیخ را در همین مورد علنا عنوان کرده بود و زمزمه های علاقه چلسی نیز همواره وجود داشته اند. اما از سه تیم بارسلونا، منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان سه مقصد احتمالی مهاجم نروژی 21 ساله نام برده شده است. 

ارلینگ هالند لالیگا را به لیگ برتر انگلیس ترجیح می دهد. مهاجم نروژی ترجیح می دهد که قدم بعدی اش را در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا بردارد و از همین حالا آینده خودش را در لالیگا تصور می کند. این ادعای دی مارتزیو می تواند برای بارسلونا و رئال مادرید دلگرم کننده باشد. خبرنگار ایتالیایی حتی این را هم عنوان کرده که هالند در صورت خروج از دورتموند، ادامه کارش در بوندسلیگا (انتقال به بایرن مونیخ) را نیز به انتقال به انگلیس ترجیح می دهد.

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها برترین های قرن با فرامرز ظلی: همایون جان، دلم برای تو تنگ است! گل زیبای احمد نوراللهی بازیکن تیم شباب الاهلی به الظفره / فیلم استوری معنی دار عثمان دمبله پسر فرانک ریبری در تیم زیر 11 ساله های بایرن مونیخ / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارلینگ هالند ترجیح می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 2 بر 0 خانگی در خانه بولتون، برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس و دومین بار در تاریخ لیگ انگلستان قهرمان شود. فرانک لمپارد زننده هر دو گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (18.1MB)

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس