Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مصلحی قائم مقام سازمان نظام پزشکی اصفهان گفت: طبق قانون و برنامه توسعه، قرار بود وزارت بهداشت به عنوان متولی اصلی طرح نسخه نویسی الکترونیک و بقیه دستگاه‌ها مانند سازمان‌های بیمه گر به عنوان همکار، برای پیاده سازی و اجرای زیرساخت‌ها اقدام کند.

وی گفت: از جمله زیر ساخت‌ها می‌توان به ایجاد پرونده‌های الکترونیک سلامت، برنامه سطح بندی خدمات و پزشک خانواده اشاره کرد که متاسفانه علی‌رغم گذشت سال‌های طولانی هیچ کدام از آن‌ها تحقق نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام سازمان نظام پزشکی اصفهان گفت: تنها سازمان‌های بیمه گر آن هم به طور سامانه‌های جداگانه اقدام به اجرای نسخه نویسی الکترونیک کردند.

مصلحی گفت: بر اساس آن که در ابتدا گفته شد مراحل اولیه و قانونی طی نشده است، بنابراین اجرای طرح دچار مشکلات عملیاتی متعددی است و زیرساخت‌های الکترونیک فراهم نیست.

وی درخصوص مشکلات ایجاد شده برای پزشکان در اجرای این طرح گفت: اینکه همکاران نمی‌توانند طرح نسخه نویسی الکترونیک را اجرا کنند به این علت است که تعداد زیادی از آن‌ها با شرکت‌های بیمه قرار داد ندارند، آن‌هایی هم که قرارداد دارند، متمایل به اجرا هستند، اما در سامانه ها اشکال فنی وجود دارند.

قائم مقام سازمان نظام پزشکی اصفهان در پایان گفت: تمام این مراحل و ضوابط پیش بینی شده است پیشنهاد ما این است که طبق قانون مراحل پیش نیازی نسخه الکترونیک اجرا شده و ارتباط بیمه‌های پایه با پیمه‌های تکمیلی درست شود.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نسخه نویسی الکترونیک نسخه الکترونیکی نسخه نویسی الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری