Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، دکتر فاطمه نوروزیان دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه در این مدت موارد بستری نیز ۱۰ درصد و فوتی نیز یک درصد افزایش داشته که موارد بستری شده بیشتر مربوط به کسانی است که هنوز واکسن نزده اند.

وی خاطرنشان کرد: در یک هفته گذشته هشت درصد افزایش در موارد انجام تست کرونا داشتیم که این افزایش به دلیل افزایش بیماران سرپایی نبوده و مرتبط با افزایش بیماریابی از طریق دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزیان با اشاره به مشاهده موارد ابتلا به اومیکرون در هرمزگان، تصریح کرد: یکی از مهمترین نگرانی های ما در حال حاضر بی توجهی مردم به پروتکلهای بهداشتی است که در صورت تداوم این روند و با توجه به سرعت بالای انتشار و انتقال این سویه جدید، باید منتظر اوج گیری مجدد کرونا در استان باشیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هشدار داد: با توجه به شیوع همزمان اومیکرون و دلتا ، این نگرانی از سوی سازمان بهداشت جهانی وجود دارد که وجود همزمان این دو ویروس در بدن باعث جهش ویروسی جدیدتری شود و از همین رو شرایط فعلی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی در خصوص آخرین آمار مبتلایان کرونا در هرمزگان گفت: ۵۳۱ نفر در حال حاضر مبتلا به کرونا هستند که از این شمار ۴۴۳ نفر در قرنطینه خانگی به سر می برند.

دکتر نوروزیان بیان داشت: امروز با بستری شدن ۴۱ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در هرمزگان به ۸۸ نفر رسید که ۱۶ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و حال ۳ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در استان هیچ فوتی بدلیل کرونا ثبت نشد و آمار فوتی های این بیماری در هرمزگان ۲۴۵۷ نفر باقی ماند.

نوروزیان شمار کسانی که در هرمزگان هر دو دز واکسن کرونا را تزریق کردند، یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۱۵ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۵۶ هزار و ۹۵۰ نفر نیز دز سوم را تزریق کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی هرمزگان ویروس کرونا بیماران کرونایی بستری ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور افزود: امروز با تاثیر سامانه همرفتی در پاره‌ای از نقاط استان ناپایداری‌های جوی و دریایی تداوم خواهد داشت.

وی گفت: در بعدازظهر و شب در پاره‌ای از نقاط استان بویژه ارتفاعات رشد ابر‌های همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد وبرق گاه تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می شود.

سی سی پور خاطرنشان کرد: سامانه همرفتی تا یکشنبه در پاره‌ای از نقاط استان بویژه ارتفاعات شرقی و شمالی فعالیت خواهد داشت و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: در مناطق دریایی استان، امروز در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان افزایش باد شمال شرقی پیش بینی می‌شود و وضعیت دریا نیز متلاطم خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان خاطرنشان کرد: افزایش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی در تنگه هرمز، دریای عمان و بخش‌هایی از خلیج فارس تا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت بویژه صبح تا ظهر تداوم خواهد داشت.

سی سی پور گفت: امروز احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای در بعدازظهر و شب در اثر ابری بودن آسمان پیش بینی می‌شود و توصیه می‌شود تردد‌های دریایی با احتیاط انجام شود و شناور‌های سبک و صیادی در این ایام از تردد خودداری کنند.

وی گفت: از لحاظ دمایی، امروز افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بندناف نوزاد در هرمزگان
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان