Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، اواخر آبان ماه امسال رسیدگی به شکایت دختر 13 ساله مبنی بر تجاوز جنسی در جریان قضایی قرار گرفت و با اطلاعاتی که دختر 13 ساله به نام سارینا در اختیار ماموران قرار داد،متهم که کارگر یک ساندویچی در جاجرود بود دستگیر شد و بعد از طی روال قانونی پرونده، متهم در شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل تجاوز به دختر 13 ساله تهرانی محاکمه شد

در ابتدای جلسه رسیدگی، سارینا 13 ساله که همراه مادرش در جلسه دادگاه حضور داشت در طرح شکایت خود گفت:«مادرم شاغل است و گاهی دوستان او در طول روز به من سر می زدند.روز حادثه یکی از دوستان مادرم به من گفت که اگر حوصله ات سر رفته با هم برای ناهار بیرون برویم و من قبول کردم.برای همین به یک ساندویچی نزدیک خانه مان رفتیم.یکی از کارگران ساندویچی ارتباط دوستانه ای با دوست مادرم برقرار کرد و او را به خانه اش دعوت کرد.من هم مجبور شدم همراه دوست مادرم به خانه آن کارگر جوان به اسم صابر بروم.وقتی به خانه صابر رسیدیم،او بساط مشروب خوری آماده کرد.بعد از ساعتی یکدفعه به من حمله کرد و در اتاق را بست و به من تجاوز کرد.بعد هم یکی دیگر از دوستانش که در خانه بود من را مورد تجاوز جنسی قرار داد.»

در حالی که پزشکی قانونی تجاوز به سارینا را در معاینات انجام شده مورد تائید قرار داده بود،متهم پای میز محاکمه قرار گرفت و اتهام انتسابی را انکار کرد:«اتهامم را قبول ندارم.روز حادثه این دختر و یک خانم به خانه من آمدند و بعد از ساعتی که دور هم بودیم از خانه من رفتند و دیگر نمی دانم بعد از آن چه اتفاقی افتاد.»

بنا بر این گزارش، بعد از اینکه قضات دادگاه دفاعیات متهم و اظهارات شاکی را شنیدند برای ادامه تحقیقات و صدور رای وارد شور شدند و تحقیقات برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز جنسی تجاوز مشروب تجاوز جنسی پزشکی قانونی اخبار حوادث تجاوز اتهام تجاوز به دختر پای میز محاکمه مادرش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت علی دایی بازار آزاد ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام فال ساسی مانکن 13 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت