Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطقی از سوریه و تاکید مجدد دمشق بر جدایی ناپذیری جولان اشغالی از سوریه از جمله تحولات مهم جهان طی ساعات گذشته به شمار می روند.

خبرگزاری میزان - مهم‌ترین رویداد‌ها و تحولات بین الملل در ساعات گذشته عبارتند از:

*شمار تلفات و مبتلایان کرونا

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۲۸۱ میلیون و ۸۲۳ هزار نفر رسیده و بیش از ۵ میلیون و ۴۲۲ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۲۵۰ میلیون و ۹۶۹ هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان بهبود یافته اند.

*مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی را در استان «لاذقیه» هدف حملات خود قرار دادند؛ پدافند هوایی سوریه به مقابله با این حمله پرداخته و موشک‌های شلیک شده را رهگیری و منهدم کرده است.

*مسکو: ناتو برای یک رویارویی با روسیه آماده می‌شود

«الکساندر فومین»، معاون وزیر دفاع روسیه، روز دوشنبه گفت که ناتو برای یک رویارویی نظامی بزرگ با روسیه آماده می‌شود.

*افزایش قربانیان طوفان در کنتاکی به ۷۷ نفر

مقامات آمریکا گزارش دادند که شمار قربانیان طوفان و گردباد اخیر در ایالت «کنتاکی» به ۷۷ نفر افزایش یافت.

*تماس تلفنی وزرای خارجه روسیه و سوریه

وزارت خارجه روسیه گزارش داد که «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه این کشور و «فیصل مقداد»، همتای سوریه‌ای وی، طی یک تماس تلفنی بر ضرورت تلاش برای حل بحران سوریه تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: داعش مسئولیت انفجار در کابل را بر عهده گرفت درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در نابلس *دمشق: جولان بخش جدایی ناپذیر خاک سوریه است

وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد «جولان اشغالی از نظر مشروعیت بین‌المللی و حقوق بین‌الملل، بخشی جدایی‌ناپذیر از خاک سوریه است که برای بازگرداندن کامل آن تلاش خواهیم کرد».

*تیراندازی مرگبار در کلرادو

پلیس آمریکا از وقوع تیراندازی در شهر «دنور»، ایالت «کلرادو» خبر می‌دهد که در پی آن ۵ نفر کشته و چند نفر دیگر نیز مجروح شدند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل تحولات بین الملل آمریکا رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد شهدای کرانه باختری از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۹۱ تن افزایش یافته است.

در همین رابطه، نیروهای رژیم اشغالگر ۲۰ فلسطینی ازجمله یک زن، کودکان و اسرای آزادشده را بازداشت کردند؛ بدین ترتیب شمار اسرای بازداشت شده از هفتم اکتبر به ۸۴۸۰ تن رسیده است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

در حالی که جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد دویست و چهارمین روز خود شده است، حملات این رژیم به شهر رفح و سایر مناطق غزه نیز ادامه دارد.

پیشتر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار کشتار در غزه شد که ۳۲ شهید و ۶۹ زخمی برجای گذاشت. تعداد قربانیان جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۸۸ شهید و ۷۷ هزار و ۴۳۷ زخمی رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی