Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رحمان خادم معاون بهره برداری شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افزایش مصرف گاز در بخش خانگی سبب کاهش گازرسانی به نیروگاه‌ها و صنایع می‌شود، گفت: مقدار مصرف این سوخت پاک در بخش خانگی و تجاری نسبت به دوره مشابه پارسال با این وضع دما ۱۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیشتر در خصوص آخرین تدابیر برای تامین گاز پایدار استان افزود: مصارف امسال به نسبت سال‌های گذشته ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش داشته و در این راستا باید مراعات در مصرف و صرفه جویی‌ها لحاظ شود.

خادم با بیان اینکه اولویت مصرف در مصارف خانگی است، ادامه داد: اگر بنا بر کاهش مصارف سوخت باشد ابتدا صنایع عمده، صنایع کوچک، مصارف عمده مانند رستوران ها، نانوایی‌ها کاهش داده می‌شود و مصارف خانگی نباید در هیچ شرایط قطع شود.

اصغر بهادر معاون بهره برداری شرکت گاز استان هم گفت: امسال با توجه به زودرس بودن موج سرما در کشور و استان، میزان مصرف گاز در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

او افزود: میزان مصرف گاز استان در شش روز گذشته بیش از ۲۳ میلیون و چهارصد متر مکعب بوده است.

بهادر اضافه کرد: بیشترین مصرف گاز با بیش از ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار متر مکعب به ثبت رسیده است.

معاون بهره برداری گاز استان از مردم خواست تا نسبت به صرفه جویی گاز با استفاده از عایق بندی درب و پنجره ها، نصب پرده، استفاده از اجاق گاز و آبگرمکن با درجه انرژی مناسب اقدام کنند تا شاهد هدر رفت این منبع مورد نیاز نباشند و هزینه زیادی بابت مصرف پرداخت نکنند.

گام نخست عبور از زمستان سرد امسال مدیریت تقاضای انرژی است که با فرهنگ‌سازی، آموزش، پیش‌آگاهی و تعیین و پیاده‌سازی استاندارد‌های مصرف در هر بخش قابل اجرا است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شرکت گاز مشترکان گاز مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد