Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جمشید مرادی معاون خدمات بیمه‌ای مدیریت بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه کشاورزی بهترین اهرم حمایتی دولت از فعالان بخش کشاورزی است و کشاورزان تاکنون ۲۰۵ میلیارد ریال حق بیمه پرداخت کرده اند.

او بیان کرد: تعهد بیمه ای این استان در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۲۹۶ میلیارد ریال می باشد که تاکنون ۷۰ درصد آن محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی ادامه داد: بیش از ۳۸ هزار و ۶۲۱ هکتار از اراضی کشاورزی این استان  تاکنون زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته که این محصولات زراعی پاییزه شامل گندم و جو آبی و دیم، عدس، نخود دیم است.

او ابراز کرد: در این زمینه بیش از ۱۵ هزارو ۲۲۷ بیمه نامه برای محصولات زراعی این استان صادر شده است.

معاون خدمات بیمه‌ای مدیریت بانک کشاورزی استان اظهار داشت: امسال محصول باغات در برابر عوامل قهری زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته  و تاکنون بیش از ۱۷هزار و ۸۸۲  بیمه نامه با سطحی بیش از پنج هزار و ۲۲۶ هکتار زیر پوشش بیمه قرار دارد که روند عملیات بیمه باغات همچنان ادامه دارد.

مرادی افزود: باغات لیمو، مرکبات، انگور، بادام آبی و دیم، سیب، انگور، گردو، انار، آلو و آلوچه و هلو زیر پوشش بیمه قرار دارند.

او ادامه داد: همچنین پنج هزارو ۳۳۶ بیمه نامه تنه درختان به مساحت هزارو ۸۸۳ هکتار در سال زراعی جاری در این استان صادر شد.

مرادی تصریح کرد: همچنین از این تعداد بیمه‌نامه ۱۳ فقره مربوط به بخش آبزیان، پنج هزار و ۲۴۱ بیمه‌نامه مرتبط با دام و ۱۳۶ بیمه‌نامه در حوزه طیور صادر شد.

او گفت: سطح بیمه شده محصولات کشاورزی، آبزیان در استان شامل یک میلیون و ۷۶۰ هزار قطعه ماهی ، ۲۱۱ هزار و ۳۸۴ راس دام و ۲ میلیون قطعه مرغ است.

مرادی اظهار داشت: کشاورزان این استان در سال زراعی گذشته ۱۶۹ میلیارد ریال حق بیمه برای محصولات کشاورزی خود پرداخت کرده اند.

معاون خدمات بیمه‌ای مدیریت بانک کشاورزی استان گفت: بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال غرامت در بخش های مختلف کشاورزی مربوط به سال زراعی قبل در استان به حساب بهره‌برداران واریز شده است.

او افزود: کشاورزان، زارعان و باغداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بیمه کردن فعالیت‌های کشاورزی خود به مراکز و مدیریت‌های جهادکشاورزی، شعب بانک کشاورزی و شرکت‌های خدمات بیمه‌ای مستقر در محل خود مراجعه کنند.

سالانه ۹۷۲ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد تولید می‌شود و این استان ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که ۱۶۰ هزار هکتار آن زراعی است.

استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بیمه کشاورزی محصولات باغی کهگیلویه و بویراحمد خدمات بیمه ای زیر پوشش بیمه میلیارد ریال بانک کشاورزی بیمه نامه سال زراعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی گفت: مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها خود را متعهد به حمایت از شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان می‌داند. فرزاد بابکان پور با اشاره به ضرورت همراهی نهاد‌های دولتی با شهرداری افزود: با همدیگر شهری آباد و توسعه یافته را بسازیم، زیرا بدون حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف در جامعه موفقیتی حاصل نمی‌شود. وی با بیان اینکه، با اقدامات سازنده شهرداران، برآورده کردن انتظارات و تامین زیرساخت‌های شهر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود گفت: مساعدت، همراهی و تعامل مثبت با شهرداری‌ها اولویت کاری ما می‌باشد و در این زمینه کوتاهی نخواهد شد. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم طبق تصویب هیئت وزیران روستا‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند. وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهر‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی فراهم شود. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افتتاح ساختمان‌های شهرداری شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی یکی از کار‌های ماندگاری است که در دوران مدیریت ایشان اتفاق افتاده است. سید عبدالعزیز سیدی بخشدار سرآسیاب یوسفی هم گفت: با راه اندازی این دو شهرداری بسیاری از مشکلات عمران و آبادانی این دو شهر در همین مناطق بررسی و برطرف می شود و دیگر برای رفع مشکلات و معظلات نیاز به حضور در مرکز شهرستان بهمئی و مراجعه به دیگر ادارات و نهاد‌ها نیست. هدایت الله کریمی مقدم شهردار جدید سرآسیاب یوسفی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای خدمت به مردم این شهر بکار خواهد گرفت به اهمیت اختصاص ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر از سوی استانداری اشاره کرد و خواستار حمایت و پشتیبانی بی وقفه برای رفع محرومیت از جهره این دیار شد. محمد اکبریان شهردار جدید شهر ممبی هم با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت شهر ممبی دریغ و کوتاهی نخواهد کرد گفت: رفع مشکلات شهری و سرعت خدمات‌رسانی برای تسهیل کار ارباب‌رجوع یکی از اهداف راه اندازی ساختمان جدید شهرداری شهر ممبی است که با تامین تجهیزات و امکانات لازم و نیروی انسانی توانمند بتوانیم درصدد رفع مشکلات مردم اقدام کنیم. 

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد