Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیراندازی در دنور ایالت کلرادو و لیکوود در ایالت کالیفرنیا آمریکا، ۷ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گفته جان رومرو، سخنگوی اداره پلیس لیکوود، گمان می‌رود که مظنون چهار نفر را کشته و حداقل سه نفر دیگر از جمله یک افسر پلیس لیکوود را که دوشنبه شب کارش به عمل جراحی کشیده شد را، زخمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل پازن، رئیس پلیس دنور هم با اشاره به اینکه احتمال می رود تیراندازی روز گذشته در این شهر توسط همین مظنون صورت گرفته است، گفت: مقامات معتقدند که این تیر اندازی حوالی ساعت ۵ بعد از ظهر آغاز شده است. مظنون دو زن را در نزدیکی تقاطع خیابان اول شرقی و برادوی به ضرب گلوله کشت و یک مرد را زخمی کرد. مدت کوتاهی بعد به مرد دیگری در منطقه خیابان دوازدهم شرقی و خیابان ویلیامز در محله چیزمن پارک دنور تیراندازی کرد و او را کشت. 

پازن از این واقعه به عنوان یک قتل عام  نام برد.

 به گفته رومرو، سخنگوی اداره پلیس لیکوود، در نهایت مظنون مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

این در حالی است که پلیس آمریکا همین امروز از کشته شدن سه نوجوان بر اثر شلیک یک نوجوان دیگر در پمپ بنزینی در شهر دالاس ایالت تگزاس خبر داد. یک نوجوان آمریکایی دیگر نیز در این حمله به شدت زخمی شد.

بر این اساس، این تیراندازی یکشنبه شب در گارلند در حومه دالاس روی داد که تصویر آن در دوربین‌های شناسایی موجود در پمپ بنزین ضبط شده است. بازپرسان اداره پلیس هنوز به انگیزه این تیراندازی پی نبرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی در آمریکا ایالت کالیفرنیا ایالت کلرادو پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست

حماس در عملیاتی غافل‌گیرکننده در جنوب فلسطین اشغالی یک مقر فرماندهیِ تازه‌تأسیس برای بمباران رفح را هدف قرار داد و دست‌کم ۳ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • حملات داعش در عراق شروع شد