Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین افشاری در شورای فصلی ستاد اقامه نماز مطرح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از ادارات تعداد پرسنل آنها به حد نصاب تشکیل نماز جماعت نمی‌رسد باید دستورالعملی که برای تشکیل نماز جماعت در ادارات است، مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد چراکه حدنصاب‌ها برای نماز حداقل ۱۰ نفر عنوان شده، در حالی که باید این تعداد برای اداراتی که نیروهای کمتری دارند کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این موضوع‌ها در سامانه سجاد مستندسازی می‌شوند، اما شاهدیم که این روزها پیام خوبی به جامعه نسبت به توجه کارگزاران دولت اسلامی به نماز منتقل نمی‌شود.

افشاری افزود: به عنوان نمایندگان حاکمیت در شهرستان در خصوص تکمیل سامانه سجاد سعی کنید تا پیام منفی منتقل نشود.

وی اظهار کرد: باید اداراتی که کمبود پرسنل دارند یا خدمات رسان هستند با برنامه ریزی های به عمل آمده حداقل سه روز در هفته، نماز جماعت را برگزار کنند، تا برکت نماز جماعت از محل کار قطع نشود.

افشاری با تاکید بر اینکه نماز را زیاد طولانی نکنید که باعث نارضایتی ارباب رجوع و مراجعه کنندگان شود، افزود: حق القدم ها، ردیف قانونی دارد و جزو اعتبارات جاری است که اگر استان به شهرستان پرداخت نمی‌کند باید با ذی حساب استانی و خزانه هماهنگ شود که طبق اسناد پرداخت شود.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: در زمینه ترویج فرهنگ نماز خوانی در محیط کار نیز باید با نصب بروشور، بنر وغیره کارهای اساسی و مداوم انجام شود که در معرض دید ارباب رجوع و کارکنان قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: گروهی را بر اساس سنت گذشته با هماهنگی ستاد اقامه نماز برای سرکشی به ادارات، تشویق و ترغیب همکاران تعیین می‌کنیم تا قبل از ارزیابی دیگران، ما خود را ارزیابی کنیم.

افشاری ادامه داد: با توجه به مقارن شدن سه مناسبت مهم که شامل برنامه ۹ دی، یادواره شهید خیامیان و دیگر شهدای گمنام و بزرگداشت سردار شهید سلیمانی، باید تمام ادارات در این مراسم‌ها شرکت کنند و طبق برنامه ریزی کارمندانی در ادارات برای رسیدگی به امور ارباب رجوع حضور داشته باشند.

کد خبر 5385868

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین افشاری فرمانداری تویسرکان نماز جماعت ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف آمار کرونا گرگان 9 دی واکسن کرونا سانحه تصادف سویه اومیکرون کرونا زلزله ایلام نماز جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در چهارمین همایش معلمان مدارس موسسه راه ایمان که امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد با اشاره به شرایط ایجاد شده در غزه و کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: وقتی دست انسان از دین کوتاه می‌شود می‌بینیم که به کجا می‌رسد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص نقش معلم در زندگی انسان گفت: به تعبیر حضرت آقا، معلم تنها علم منتقل نمی‌کند بلکه هویت‌ساز است. ایشان فرمود معلمان باید تلاش کنند هویت دانش‌آموزان را به مرحله خوبی برسانند.

وی بیان کرد: شاید در خانواده‌ای دین و حجاب ضعیف باشد اما وقتی دانش‌آموز در اختیار یک معلم قرار می‌گیرد معلم می‌تواند تحول بنیادین ایجاد و هویت یک نسل را متحول کند.

موسوی‌ عنوان کرد: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

وی افزود: به سهم خود تلاش می‌کنم از طریق رایزنی با وزیر آموزش و پرورش، توجه ویژه‌ای به معلمان شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند