Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@08:13:39 GMT

اولویت مترو سرمایه‌های انسانی است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۸۲۲۵

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ با بیان اینکه راهبران پیشانی شرکت هستند و کارکنان امور ایستگاه‌ها و مراکز فرمان بیشترین ارتباط را با مردم دارند گفت: اولویت ما سرمایه‌های انسانی است که به طور مستقیم در حال خدمت رسانی به مردم هستند. خبرگزاری میزان- به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ابتدای این جلسه که عصر روز دوشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اهدا حلقه گل از علیرضا مویدی کیا و مهدی احمدی دو راهبر خط ۵ و وحید ایزدی از کارکنان شرکت پیمانکار گار که با حضور هوشمندانه خود مانع بروز اتفاقات دیگری شده بودند، تقدیر کرد.
وی با اشاره به اینکه راهبران به عنوان پیشانی شرکت هستند و وظیفه خدمات رسانی به شهروندان را برعهده دارند باید مورد توجه بیشتری قرارگیرند گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مجموعه‌ای از برادران و خواهرانی است که با تلاش و پشتکار سعی در ارائه بهترین خدمات به شهروندان را دارند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با عذر خواهی مجدد از شهروندان و مسافران گفت: باید از کارکنان متعهد قدردانی کنیم و توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود چرا که تمامی آن‌ها جز خانواده شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هستند.
شایسته در ادامه با اشاره اینکه هر زمانه‌ای یک ریزعلی خواجوی دارد تصریح کرد: امروز ما از تکنسین فداکار این زمان، وحید ایزدی که با دغدغه و هوشیاری در هنگام کار از بروز حادثه‌ای دیگر جلوگیری کرد، تقدیر می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: شرکت‌های پیمانکاری جز خانواده مترو هستند و اقدام به موقع یکی از کارکنان پیمانکاردر آخرین ساعات کاری باعث نجات جان مسافران زیادی شد. اگرمی گوییم اشتباه فردی باعث بروز این مشکل بوده است باید این را هم یادآور شویم که هوشمندی این سه نفر باعث پیشگیری از مشکل بزرگتری شد.   بیشتر بخوانید: نباید مترو به سرنوشت پلاسکو دچار شود
وی خاطرنشان کرد: ما باید شرایط ایمنی مسافران را همچنان حفظ کنیم چراکه مترو امن‌ترین وسیله حمل و نقل عمومی برای شهروندان می‌باشد.
شایسته تصریح کرد: اولویت ما راهبران و کارکنان امور ایستگاه‌ها است و برنامه‌هایی را برای رفاه حال این همکاران در نظر گرفته ایم تا فاصله‌ای که بین این عزیزان با کارکنان ستاد ایجاد شده از بین رود چرا که جان مسافران و آبروی شرکت در دست راهبران است امیدوارم به بهترین شکل از جان مسافران و آبروی شرکت محافظت کنند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباط بین راهبران و مدیرعامل باید نزدیک‌تر شود گفت: کوچکترین عدم هوشیاری قابل پذیرش نیست، اما اولویت اول من همکاران راهبر و امور ایستگاه‌ها است، در واقع بخش‌هایی که بیشترین ارتباط را با مسافران دارند برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. برای ما مهم است که همکاران بدانند ما دغدغه آن‌ها را داریم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان از تمامی همکارانی که در حادثه روز چهارشنبه ۱ دی ماه تمامی توان خود را برای آزاد سازی خط ۵ مترو به کار گرفتند تشکر و قدردانی کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: مترو تهران مصطفی شایسته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو تهران مصطفی شایسته مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد