Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی محسن ده کیانی به عنوان مدیر عامل جدید موسسه آموزشی فرهنگی غیر دولتی پتروشیمی ماهشهر، معارفه شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ره آوران فنون پتروشیمی، صبح امروز دوشنبه ششم دی ماه، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه آموزشی فرهنگی غیردولتی پتروشیمی ماهشهر با حضور تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های منطقه از جمله آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر و نشان‌زاده مدیرعامل پتروشیمی اروند، اعضای هیئت مدیره و مدیران مدارس و واحد‌های مختلف ستادی در سالن همایش این موسسه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حسن نوروزی خواه مدیر عامل سابق، محسن ده کیانی با حکمی از طرف نوید نادرپور مدیر عامل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی به مدت دو سال به عنوان مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره این موسسه معرفی شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد