Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اگر مدیری وظایف خود را رها کرده و در راستای فروش پست‌ها اقدام کند در این مرحله امری لازم و ضروری است که آمرین به معروف آن‌ها را توبیخ کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر پارس‌آباد اظهار داشت: اگر مدیری وظایف خود را رها کرده و در راستای فروش پست‌ها اقدام کند در این مرحله امری لازم و ضروری است که آمرین به معروف آن‌ها را توبیخ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امری لازم و ضروری است که نسبت به رسیدگی به شان امر به معروف و نهی از منکر اقدام شود چرا که صیانت و تعالی انسان‌ها قانون خداوند متعال است و اگر مدیر و فردی خطاکار باشد امری لازم و ضروری است که برای برخورد با این افراد اقدام شود چرا که این امر بسیار مهم و اساسی است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: متاسفانه مسئولان به مسئله امر به معروف توجه نکردند و این موضوع سبب شد تا نتایج برخی کم‌کاری‌ها را در مسئولیت‌ها مشاهده می‌کنیم که در این زمینه امری لازم و ضروری است که هر کسی که در حوزه مربوط به خودش کار می‌کند باید جوابگوی کار خودش باشد.

استاندار بوشهر: فرهنگ امر به معروف باید در همه سطوح مورد توجه قرار بگیردامام‌‌ جمعه زاهدان: باید تمام تلاش خود را برای  گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به‌کار بگیریمگروه‌های اندیشه ورز برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان‌ فارس تشکیل شود

عاملی تصریح کرد: کشف و پرورش استعدادهای نخبه از اهم مواردی است که باید در این زمینه کار شود تا بتوانیم با تصمیم‌گیری در مسائل حساس کشور به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و باید توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشیم.

وی اظهار کرد: برخی آداب و رسوم غلط در عروسی‌ها و خاکسپاری‌های اموات وجود دارد که باید در راستای اصلاح آن‌ها اقدام شود تا بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان گام برداشته و شاهد تحقق اهداف مورد نظر برای رسیدن به تعالی و پیشرفت در جامعه امروزی باشیم که این مهم برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام/140/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر امری لازم و ضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است