Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یکی از پرونده‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد مربوط به جسد مُثله شده ای در غرب تهران بود که بازتاب‌های خبری بسیار داشت و اذهان عمومی جریحه دار شد. این پرونده جز اقدامات پیچیده و علمی پلیس در کشف محسوب می‌شود.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: به محض اعلام پیدا شدن جسد در نزدیکی سطل زباله، کارآگاهان ما از اداره تشخیص هویت در محل حضور یافتند و با قطعات بدن شخصی که کشته شده بود مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداری از مچ دست، آرنج و پاها بدون سر و تنه کشف شده بود. با آزمایشگاه‌های علمی هویت مقتول کشف شد و از همان زمان محل زندگی و افرادی که ممکن بوده او را به قتل رسانده باشند کشف شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: با رصدهایی که انجام شد در کمتر از ۶ ساعت، توانستیم هویت مقتول و انگیزه قاتلان و هویت آنان را شناسایی کنیم.

قاتلین خودشان را ابتدا معرفی نکردند و با معرفی هویت مقتول، کاراگاهان به دنبال محل سکونت رفتند و با پایش های محلی و تحقیقات از مطلعین محلی و معاینات، به این شک کردند که اعضای خانواده (پدر و مادر) در این قتل مشارکت داشته باشند. این ماجرا آزاردهنده بود که پدر و مادری در قتل فرزندشان همدست باشند و او را مثله کنند. پس از مظنون شدن به این دو نفر، آنان بازجویی و در نهایت اقرار کردند و در نهایت به قتل داماد این خانواده رسیدیم.

سرهنگ نثاری توضیح داد: در تحقیقات اولیه پدر و مادر منکر جنایت بودند و با آزمایشگاه‌های علمی و مجهز و نمونه‌هایی که از خانه بدست آوردیم مجبور شدند اقرار کنند. جامعه روانشناسان نیز علاقه مند به پیگیری این مجرم بودند. این فرد تحت فشارهای روحی بود و مشکلات بین پدر و فرزند دامنه دار بوده است.

داماد این خانواده نیز به دلیل اختلاف با دختر چند بار مورد نصیحت پدر خانواده قرار می‌گیرد و نصیحت‌ها کارساز نبوده و در نهایت به منزل دعوت شده، داخل غذایش سم می‌ریزند و او را قطعه قطعه می‌کنند. دختر پس از مدتی دچار عذاب وجدان می‌شود زیرا همدست قتل همسر خود بوده و از پدرش حق السکوت درخواست می‌کند و در نهایت این امر موجب می‌شود دختر را نیز از سر راه به همین روش به قتل برسانند.

به گزارش مهر، ۳۰ آبان ماه بود که اعلام شد که اکبر خرمدین در زندان به دلیل ایست قلبی فوت کرد. خرمدین به جرم قتل فرزندان و داماد خود در زندان بود که اولیای دم دامادش از قصاص رضایت داده بودند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد جنایت اخبار حوادث جامعه خانواده مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی دختر پرونده قتل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام علی دایی فال بازار آزاد ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد

کورت انگل از تمایل خود برای همکاری با چد گیبل خبر داد

ستاره‌های زیادی از تغییراتی که از آغاز دوره تریپل اچ در WWE اتفاق افتاد بهره‌مند شدند و چد گیبل نیز در میان آنها قرار دارد. هیل ترن (تغییر از کاراکتر محبوب به منفور) این کشتی گیر هیجان زیادی را در بین هواداران سبب شده است و اکنون که کورت انگل نسبت به همکاری با او ابراز تمایل کرده ممکن است شرایط چد گیبل بهتر هم بشود.

طرفداری | برای سال‌ها، چد گیبل در مقام مقایسه با کورت انگل قرار داشت و زمانی بود که بسیاری معتقد بودند از او به عنوان فرزند کورت انگل رونمایی خواهد شد. هر چند که جیسون جردن در نهایت این جایگاه را گرفت. اکنون کورت انگل در پادکست اختصاصی خود درباره این موضوع و تغییرات اخیر چد گیبل به اظهارنظر پرداخته است. ناتوانی گیبل در کسب کمربند بین قاره‌ای تاثیرات بزرگی بر کاراکتر او گذاشت و در نهایت منجر به بروز یک نسخه شرور از رهبر آلفا آکادمی شد. کورت انگل در پاسخ به سوالی از احتمال همکاری به عنوان منیجر چد گیبل، تحت یک شرط پاسخ مثبت داد.

به نظرم ایده فوق العاده‌ای است. اگر قرار به انجامش باشد، باید برای من هم به صرفه باشد.

کورت انگل در ادامه درباره اینکه چرا WWE هرگز به تشکیل تیمی با حضور چد گیبل، جیسون جردن و خود او فکر نکرد نیز پاسخ داد:

چه باورتان شود و چه نشود، آنها هرگز به این موضوع فکر نکردند. حداقل درباره چد گیبل اینطور بود. میدانم که آنها جیسون را به عنوان پسر من معرفی کردند و کار جالبی بود، اما بنا به دلایلی هرگز تصمیمی به داشتن یک تیم انگل دیگر یا اتحاد من با آلفا آکادمی گرفته نشد. دلیل آن را نمی‌دانم، شاید فکر کردند که ممکن است آنها تحت سایه من قرار بگیرند. نمی‌دانم، اما گمان نمی‌کنم که چنین اتفاقی می‌افتاد.

چد گیبل پس از تغییر کاراکتری که تجربه کرد فوق العاده بوده و امید است که در نهایت این موضوع منجر به موفقیت بی سابقه او شود. اگرچه شاید گیبل به تنهایی نیز در این راه موفق شود، اما بهره‌مندی از راهنمایی‌های یکی از بزرگترین تمام دوران‌ها، کورت انگل بی شک کمک بزرگی برای او خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • پرونده نیکا شاکرمی؛ ماجرای مرگ نیکا چه بود؟
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس